ff vraagje over eisprong

A

Anoniem

Guest
zoals jullie aan de titel al konden lezen heb ik een vraagje over mijn eisprong etc.
wij zitten nu in de klusweek maar mijn mannetje heeft heel erg last van zijn rug dus veel is er niet van gekomen.
nu werd ik vanmorgen wakker met een zeurderige buikpijn onder in mijn buik.
heb toch mijn mannetje aangespoord om te gaan klussen vanmorgen.
maar ik snap het ff niet als je op de dag van je eisprong wat ik dnek dat ik gehad heb bent gaan klussen heet dat wel effect??

knuf kus jb

Hoi,

volgens mij heeft het altijd zin. Nu heb ik misschien makkelijk praten omdat ik al zwanger ben, maar in de week van mijn eisprong hebben wij het geen één keer gedaan en toch was het raak. Misschien een gelukje, maar ja.
Er was hier een paar maand terug ook iemand die een artikel op het internet gelezen had 'we vrijen al jaren verkeerd'. Ik weet helaas niet waar je het kunt vinden, maar het heeft mij geholpen niet zo aan mn eisprong vast te houden.

Heel veel succes en groetjes

Gieneke

hoi jb,

als je eisprong is geweest, blijft je eitje nog ong 12 uur leven en heeft dus nog 12 uur de tijd om bevrucht te raken. Misschien is het dus maar goed dat je hem nog even hebt aangespoord!

liefs, janu, ronde 14, 2e kindje, morgen nod!

Inderdaad, je eitje blijft maar een halve dag in leven. In tegenstelling tot de zaadcellen, die kunnen wel 3 dagen overleven. Het heeft dus vooral zin om vlak voor, en op de dag van je eisprong te klussen. Succes!!!

Terug
Bovenaan