ff vraagje over grote van de ei met de eisprong

A

Anoniem

Guest
hey meiden

wie weet het andwoordt op me vraag? Hoe groot is jullie ei gemiddeld met de eisprong??

Ik ben dinsdag naar de gyn geweest en toen was een ei 33mm en nog niet gesprongen!! Is dit normaal of erg groot?? kus kus

Ik vind het erg groot. Vanaf 18 mm zijn ze rijp en meestal willen ze de eitjes hebben tussen de 18 en 25 mm. Mijn grootste ei bij de punctie was denk ik, iets van 28 mm. Volgens mij is te groot ook niet goed omdat ze dan overrijp zijn maar dat zou je moeten navragen. Heb je geen last van het ei?? Ruim 3 cm is best groot!

Succes!
Marielle

Hoi, bij mij was mijn ei 19 mm groot genoeg.

Groetjes Sabine

hoi,

volgens mij is rond de 20 goed!!
want vanaf 20 mm kan/gaat die springen.

maar heeft de gyn. er niks van gezegt dan?
wannner moet je weer terug?
dan zou ik als ik jou was het even na vragen   , want ook ik vind hem erg groot.

heel veel succes

groetjes moekje

Hoi coortje,

ik sluit me aan bij de andere meiden. Ik denk ook dat hij erg groot is.
Ik heb het zelf ook een aantal keren meegemaakt dat mijn eitje maar bleef groeien.
Uiteindelijk springt het dan niet en wordt het een follikelcyste.
Kan geen kwaad en verdwijnt vanzelf volgens mijn gyn.
Om er voor te zorgen dat mijn eitjes wel springen zet ik nu pregnyl op het moment dat ze volgens de gyn groot genoeg zijn.
Maar ik begreep dat je vandaag toch naar het z'huis moet, dus ik zou het zeker even navragen.
succes
mama peet

Hoihoi,
Ik begreep ook met 20mm dat hij kon springen.
Zo vertelden ze het toen ze gingen uitrekenen met de samenlevingstest......

hoi hoi

nou die van mij was dus dinsdag nog 33 en ws is ie gister gesprongen!! Ik had dus ook dinsdag en gister erg veel pijn met alles!! Gyn zei dat dat kwam door de grote en dat er dus meer vocht vrij komt!! nu rest ons niks meer dan afwachten

kus kus

Terug
Bovenaan