ff vraagje

hallo allemaal,ik heb even vraagje.
ik ben begonnen met clear blue ovulatietesten afgelopen maandag op dag 13 en ik zit nu op dag 19 [ik heb afgelopen keren cyclus gehad van ongeveer 31 dagen] maar het testsreepje wordt steeds donkerder en vandaag kon ik moeilijk het verschil zien tussen de 2 streepjes maar volgens mij was het teststreepje ietsje pietsje lichter dan referentiestreepje zou ik dan eisprong hebben ?of gauw genoeg krijgen?
en nog 1 vraagje :mijn cleur blue testen zijn op maar ik heb nog 1 kruitvat test maar heb de gebruiksaanwijzing niet meer heeft iemand van jullie die nog?hoelang moet de test in urine gedompelt worden?en binnen hoeveel minuten kan ik het aflezen?
ik hoop dat jullie antwoord weten alvast bedankt.
gr mutske

Hoi Mutske,

Bij de kruidvattest moet je de test gedurende 5 a 6 seconden in je urine dompelen. Na ongeveer 5 minuten kun je de uitslag aflezen. Echter, ik heb niet zo hele goede ervaringen met die van de kruidvat. Op het moment dat ik namelijk mijn eisprong moest hebben was het streepje te licht. Ik snapte er dus helemaal niets van. Toen heb ik dezelfde dag met de cleurbleu getest en floep, daar was een duidelijke streep te zien en had ik dus echt wel een eisprong.
Maar misschien heb jij er wel andere ervaringen mee en werken ze bij jou wel.

Heel veel succes.

hallo daar,
ik test ook met de clear blue en ik doe altijd: bijna hetzelfde is hetzelfde....ik kan me niet voorstellen dat t niet bijna je eisprong is als het test streepje zo goed als het zelfde is. nou ja, ik heb t risoco genomen maar je moet t natuurlijk zelf weten... je kan de kruidvattest nog even proberen of een nieuw pakje kopen. ik heb de laatste tijd echt heel veel testjes gebruikt omdat ik een langere cyclus ineens heb (33) en de vorige 29. ik werd er een beetje eng van en testte af en toe ook s avonds....dat loopt in de papieren maar ach, ik heb t er wel voor over. liever dat dan een nieuw paar schoenen....succes he! lis

Terug
Bovenaan