ff vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

nou 4 dec was ik toch ong geworden!!heb gewoon een maand overgeslagen..nu weer druk bezig voor 2 ronde.Wanneer mijn nod geen flauw idee nu...
maar heb een vraagje nu sinds een paar dagen weer van die zere tepels en borsten heeft dit te maken met mijn eisprong?????

had het vorige maand ook zo erg een tijdje..
en hoe bereken ik nu mijn nod?????

groetjes petra

Ik heb je vorige verhaal niet echt gelezen sorry! wanneer had je voor 4 dec je laatste ongi?hoelang was je cyclus dan afgelopen maand?
Ben je ook aan de pil geweest!want ik had zelf ook last van ontpillen dus ook zere borsten ed. kan bij ontpillen horen!
ik zou je graag willen helpen maar ik weet het niet zo goed!sorry!
hoop dat de andere meiden je beter kunnen helpen!
fijne dagen!

Groetjes Neomi

hoi,

half okt ben ik gestopt met de pil en werd toen 15 okt ong en werd het toen pas 4 dec weer!!dus dat was mijn eerste cyclus...
maar had vorige maand ook ineens zere borsten/tepels en dat hield ook wel even aan ook beetje last van onder in mijn rug....

is allemaal beetje vaag, raar hoor je lichaam!

groetjes petra

Dat kan goed van het ontpillen zijn, maar het komt ook vaak voor bij een eisprong. Na je eisprong moet je meestal 14 dagen wachten voor je weer ongesteld wordt. Misschien krijg je na deze maand meer duidelijkheid over je cyclus.
Zelf had ik tijdens de pil nooit zere borsten, maar toen ik gestopt was merkte ik veel meer wanneer mijn eisprong ongeveer plaatsvond.
Ik had zere borsten en véél meer zin in seks!

Als je een paar maanden bij hebt gehouden kun je ook ovulatietests proberen, dan weet je zeker wanneer je vruchtbaar bent. Nu is dat wel erg duur, want zolang testen kost heel veel.

Tot die tijd gewoon om de dag klussen, dan mis je zeker geen kans! :)

Succes

Hoihoi

Ik heb ook wat zere borsten tijdens de eisprong, dus dat kan er heel goed mee te maken hebben!

Ik gebruk trouwens ovulatie testen van matcare, de dipsticks. Deze zijn via internet te bestellen, erg betrouwbaar (tenminste, dat is mijn ervaring hiermee). Ik koop ze altijd per 50 en dan betaal ik re 52 euro voor, incl. verzendkosten. Je hebt dus testen in alle prijsklassen! Het ligt dan aan jou waar je voorkeur naar uitgaat.

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan