ff vragen

hai

ben nu 5 weken zwanger naar de eerste ivf poging. maar heb nu vanaf begin af aan al een klein beetje het gevoel of ik ongesteld moet worden en voel het een beetje in mijn liezen. het is lang niet zo erg als ik gewoon ongesteld moet worden, maar het is er wel..

zou iemand mij kunnen vertellen of meer vrouwen hier last van hebben

gr claudia
 
Hoi,
Dat is heel normaal! Dat kan het oprekken van je baarmoeder en/of je banden zijn. Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Bij mijn eerste echt weken lang die pijn en nu bij deze zwangerschap minder heftige pijn en maar een week of twee. Maar eigenlijk heeft iedereen wel in het begin last van wat buikpijn.
Heel veel succes!
Liefs,
Mar
 
Hoi Claudia,

Ik ben nu voor de eerste keer zwanger. Ben nu 10 weken zwanger en vanaf week 5 heb ik last van buikpijn en nu begin ik last te krijgen van pijn onderin mijn rug. Mijn vk zegt dat dat allemaal bandenpijn is en dat het dus heel normaal is. De buikpijn veranderd soms ook echt in krampen bij mij. Geniet gewoon van deze kwaaltjes en wordt het je te heftig mag je best een paracetamol nemen. Heeft mijn vk mij geadviseerd. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd.

Liefs Jojanneke
 
Dit hoort er zeker bij.Niks om je ongerust over te maken.Ik heb zelfs bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap en nu een gezonde dochter van 4mnd.

Geniet van je zwangerschap het is zo bijzonder.

Gr. Wonder2011
(zwanger geraakt na 3de IVF poging)
 
Hi,
Ik ben nu 20 weken zwanger, en 15 weken geleden, had ik exact hetzelfde gevoel, kreeg zelfs in week 6 een beetje bloedverlies...heel erg schrikken natuurlijk...de vk zei dat het vaak voorkomt en dat dat normaal kan zijn. Maar heb voor me eigen gemoedsrust een echo laten maken, en daarop was gelukkig alles goed. Dus mocht je je onverhoopt toch ongerust coelen, vraag of je een echo kan laten maken. hierop kunnen ze zien of het allemaal goed zit! ...trouwens af en toe heb ik nog steeds dat ongesteldheids gevoel...maar nu is het dus inderdaad banden/bekkenpijn.
Zit vast wel goed daarbinnen meid! gefeliciteerd en geniet!!,
Gr . Q
 
Hoi wonder2011

Ik leesten jou antwoord ik ben iets meer als 4de en en heb 5dec me eesrste echo maar heb wel licht bloed verlies en van daag iets meer maar het voelt niet als de gewoone ongi,,,, maar heb wel een test gedaan en die was wel posetief,,, maar mijn vraag aan jou en ik hoop egt dat ik er antwoord op kreeg mij. Vraag verloor jij veel bloed nou ja ik bedoe niet zo veel als je normaal zou doen ,,, nou ik hoor het graag ik ben al klam en rustig maar nog niet egt te rustig hihi nou veel Liefs deza
 
Hoi wonder2011

Ik leesten jou antwoord ik ben iets meer als 4de en en heb 5dec me eesrste echo maar heb wel licht bloed verlies en van daag iets meer maar het voelt niet als de gewoone ongi,,,, maar heb wel een test gedaan en die was wel posetief,,, maar mijn vraag aan jou en ik hoop egt dat ik er antwoord op kreeg mij. Vraag verloor jij veel bloed nou ja ik bedoe niet zo veel als je normaal zou doen ,,, nou ik hoor het graag ik ben al klam en rustig maar nog niet egt te rustig hihi nou veel Liefs deza
 
Terug
Bovenaan