A
Anoniem
Guest
zie al 3 dagen weer groen van ellende en kots de hele boel weer bij elkaar en mega pijn in me hoofd.het gekke is ik ben in de loop van de dag misselijk en niet in de morgen.en heb het gevoel dat ik de hele dag moet eten om het spugen tegen te gaan maar dat lost het niet op.maar ja ff wachten nog zou 8,9 mei me ongi moeten krijgen,hoop het niet hoor dit zo ronde 21 zijnsoms geven we de moed maar op en dan wachten we maar weer op de iui oproep die we krijgen. nog even wat anders.me man werk in een fietsenhandel en teidens de pauze zitten de mannen weleens buiten te eten.en wat me man van de week weer zag het is niet te geloven er woon tegen over de zaak een griet een mega junk van rond 26jaar en die is zwanger het ziet er niet uit en haar eerste kind is haar ook al afgenomen om dat het verslaafd op de wereld kwam,gelukkig gaat het met dat kind goed hoor.pislink kwam me man ermee thuis en vertelde me het hele verhaal nou ik kan jullie vertellen me haren stonde recht overeind,hij heeft zoiets waarom zei wel tewijl ze het niet eens kan verzorgen,nou wilde het ff kwijt.knuffies van pepe en pislink mannetje.