ff wachten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou nog een paar daagjes wachten en dan weet ik of ik zwanger ben of niet mijn nod is de 12e en hoop natuurlijk dat ie weg blijft heb nog steeds dat misselijke gevoel heb ik al sinds mijn eisprong plas nog erg veel en kleine krampjes in mijn buik.verders erg moe dus afwachten geblazen.

grtjes van sylvia

He Sylvia,
Heb ook mijn nod op de 12e. Spannend he!
Voel alleen af en toe wat steekjes in mijn buik en moe (maar dat komt bij mij denk ik door het weer en het vele werken de afgelopen week.)
Zal voor je duimen!
Welke ronde is dit trouwens voor jou?
Liefs Anne

hoi anne

echt spannend voor ons allebei hoop natuurlijk dat het bingo zal zijn
maar goed zoals ik al zei afwachten. dit is voor mij al de zoveelste ronde ben namelijk al bijna anderhalf jaar bezig voor een 2e kindje.heb wel verleden jaar een miskraam gehad helaas .maar goed so is life denk ik maar. meid ik wens je succes en als het zover is laat je het wel weten he?

liefs sylvia

Klikt goed.... en ik herken het nu wel een beetje.... dus best kans dat het raak is!

Hoi Sylvia en Anne,

Zie dat jullie mijn medelotgenoten zijn met een NOD op de 12e. Duim hard voor jullie. Er zijn al wat symptoompjes dus wie weet zijn jullie over een paar dagen blije mama's.

Dit weekend heb ik al wat rozige afscheiding verloren. Hoop dat het niet doorzet en dat het een innesteling is, maar ben bang dat mijn ongi eraan zit te komen.

Jullie in ieder geval superveel geluk!

Roos

hoi roos

meid ik duim ook voor jou hoor wie weet is het inderdaad wel je innesteling wel en ben je ook gewoon zwanger ik hoop het voor je en naaturrlijk ook voor anne en mezelf meiden succes de laatste 3 daagejes en we houden elkaar wel ff op de hoogte he ?

liefs sylvia

Terug
Bovenaan