ff wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was al even niet meer hier, om er niet te veel mee bezig te zijn en om gewoon lekker van het mooie weer te genieten  ipv achter mijn pc te zitten.
Maar nu moet ik  t toch even kwijt.  
Eergister of gister was mijn NOD. En er  is nog steeds niets! De afgelopen maanden  kwam het steeds op de 26e, 27e of 28e dag maar nu  zit ik al op 30. Dat kwam in het verleden ook vaak genoeg voor dus ik durf er niets van te zeggen.
Ik wil nog  niet testen want áls ik dat doe wil ik het 's ochtends en ik moet naar mijn werk. Stel dat het positief is dan wil ik thuis blijven want dan kan ik in mijn enthousiasme geen geheimen bewaren. Dus wacht ik netjes tot zaterdag. Ondertussen ga ik steeds als ik maar een beetje aandrang voel naar het toilet om te kijken of ....  
't wordt nog helemaal schraal daar .

Verder heb ik niet echt aanwijzingen om op af te gaan. Heb  vrijwel geen last van pijnlijke borsten terwijl ik dat normaal al een week voor mijn menstruatie heb.  
Mijn temperatuur  is 's ochtends 37,3, maar dat is in mijn oor en ik meet verder nooit dus ik weet niet wat  voor mij normaal is.  
Mijn nagels zijn steviger  dan  normaal. Ik weet, slaat nergens op maar je gaat overal  op letten he.
Soms denk ik: Oeps daar is 't! Maar dan is er toch weer niets.

SPANNEND!!!!!!!!

zal voor je gaan duimen dat het raak mag zijn , veel succes

Had net even flinke kramp, maar 't bleken mijn darmen te zijn.
Misschien toch vanavond maar testen want hier word ik ook een beetje knetter van.

Nou Maisie, dat klinkt allemaal errug hoopvol.
Ik ga keihard voor je duimen dat het rode duiveltje uitblijft.

Succes enne... als je gaat testen wel gelijk de uitslag komen vertellen he!!

Groetjes TeHa, 1e ronde, 2e kindje

Nou, misschien had ik toch ff langer moeten wachten. Ik heb zojuist getest en er is in de verste verte geen 2e blauw lijntje te bekennen.
Nog steeds verder wachten op wat komen gaat dus.

Maisie

Balen joh!! Tja en dan weet je nog niks he... herkenbaar!

Succes met afwachten,

liefs Hallow

Terug
Bovenaan