ff wat anders: Wat doen jullie met kerst?

Heej,

Een keer weer wat anders op het forum.
Wat doen jullie met kerst?

Wij gaan zaterdag 23e december gourmetten bij mijn ouders, inclusief de nodige cadeautjes (mijn broer en ik kopen cadeaus voor mijn ouders en mijn ouders kopen voor ons).
Zondag de 24e december gaan we op kerstavond suprise doen (5 euro een kletscadeautje voor het dobbelen en voor 10euro een cadeautje kopen voor degene die je getrokken hebt met suprise).
1e kerstdag gaan we weer naar mijn schoonouders (dit jaar bij schoonouders, volgend jaar bij mijn ouders, om en   om), daar gaan we weer gourmetten (he wat vervelend!haha).
2e kerstdag moet ik savonds werken en mijn vriend ook waarschijnlijk dus dat komt mooi uit.

En wat zat er in jullie kerstpakket? In de mijn een reistrolley groot genoeg voor een weekendje weg. Morgen moet ik mijn andere kerstpakket nog ophalen.
Mijn vriend kreeg een envelop met een kaartje waarmee hij in kon loggen op www.voorjou.nl en daar een cadeau naar keuze kon kiezen (keuze uit 30 cadeaus, best leuk).

xxx

Hoi,

24 december komen mijn vader en stiefmoeder en halfzusje hier eten en hebben we lootjes getrokken.
Ook geef ik mijn vriend dan een nieuwe goudenketting met het urntje eraan met as van onze dochter die we op 18 november verloren zijn.

Eerste kerstdag vieren we kerst bij mijn schoonouders, gourmetten en ook daar hebben we lootjes getrokken.

Verder zullen het dagen zijn met een zwart randje en emotioneel na het verliezen van onze dochter.

Liefs Randy

He WY2006,

Wij gaan 24dec eten bij mijn schoonouders samen met een tante en de oma van mijn man en ons zoontje van 18 mnd.
Eerste kerstdag komen mijn moeder en zusje naar ons en gaan dan denk ik steengrillen.
Tweede kerstdag weet ik nog niet misschien lekker ff naar het strand met zijn drieen.

En met oud en nieuw gaan  mijn zoontje en ik met mijn  man mee varen hij is namelijk binnenvaartschipper en moet dan werken een week dus gaan we lekker mee, ff niets doen in huis is ook lekker ook kwa schoonmaken het is daar een stuk kleiner (hihihi).

Heb jij ook al kinderen of zijn jullie nog lekker samen?
Wij gaan komend jaar voor een tweede zijn al gestopt met de pil dus afwachten.

Groetjes Sandra mama van niels  

Hoi Randy,

Ik denk dat je vriend dat een mooi kado vind, het verliezen van een kind is het ergste wat je kan overkomen.
Ik wens jou en je vriend sterkte met het verwerken.

Groetjes Sandra mama van niels  

Hoi hoi,

Wij gaan 24 dec bij mijn ouders cadeau's uitpakken samen met mijn broer, schoonzus, mijn zus en nog een keer mijn schoonzus mijn zus is namelijk lesbisch en mijn broertje. 1ste kerstdag komen mijn ouders en broertje en mijn schoonmoeder bij ons eten. 2e kerstdag gaan wij bij mijn broer en schoonzus eten en komt de rest van het gezin en ook dat van haar eten dus dan zijn we met 13 man gezellig.

Dus een drukke tijd in het vooruitzicht maar daar is het ook kerst voor.

Liefs Fruit Girl

Hallo,

wij gaan met Kerst en Oud en Nieuw gezellig naar mijn ouders.
Zij hebben de meeste ruimte voor de hele fam en de bijbehorende kinderen en  honden
Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en dat was iedereen zeer goed bevallen!
Mijn moeder stelde dus voor om het dit jaar weer zo te doen.
We blijven daar dan ook slapen van 1e op 2e Kerstdag.
1e kerstdag gaan we met z'n allen gourmetten en samen gezellig kadootjes uitpakken.
We hebben allemaal een kadootje van 10 euro voor de anderen gekocht.
2e Kerstdag gaan we bij opa en oma langs en eten we s'avonds de "restjes" op van 1e Kerstdag. (er wordt toch altijd veel te veel ingekocht voor het gourmetten )
Met Oud en Nieuw zijn we daar dit jaar ook weer.
Onze hond heeft met het vuurwerkgeknal veel steun aan de hond van mijn ouders en dat is wel erg fijn.
Ze is dan een stuk minder angstig en daardoor hebben wij dan natuurlijk ook een gezelligere oud en nieuw avond/nacht!

Zondag de 24e sta ik waarschijnlijk ik de keuken. Ik ga dan nl. gebak maken voor 18 personen en nog wat andere lekkere dingen.
1e kerstdag gaan we naar mijn ouders. Daar komen ook mijn tante en haar man, met haar 2 dochters + mannen + kinderen en mijn broer en schoonzus. Iedereen neemt wat mee, en we maken een buffet met allerlei lekkere hapjes.

2e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders. Wat daar precies de plannen zijn weet ik nog niet, die kant van de familie is altijd van de laatste moment planning. We blijven daar slapen, want de dag erna is de broer van mijn man jarig, en vieren we dus 3e kerstdag.

Met oud en nieuw blijven we lekker thuis. Misschien komt er nog iemand langs, dat zien we wel.

Terug
Bovenaan