Ff wat anders..

We hebben vorige week echt afschuwelijk nieuws gehoord. Mijn schoonmoeder was afgelopen november 'schoon' verklaard (ze had darmkanker). Maar helaas vorige maand toch weer wat gevonden. Woensdag werd ze geopereerd en het zag er niet goed uit. Veel verkleefingen en wat uitzaaingen... de chirurgen hebben niets gedaan...Echt verschrikkelijk.moest de hele dag huilen.... Het idee dat ze er over een paar jaar niet meer is kan ik op het moment echt niet aan.
Zondag is ze gelukkig thuis gekomen uit het ziekenhuis. We weten nog niet wat ze nu gaan doen of kunnen doen, maar hopen dit deze week te horen....
Mijn schoonmoeder is in gedachten al veel verder dan wij en ze begon zondag ook al over dingen waar ik dus nog NIET aan wil denken.. Zo van als je nog dingen van me wil weten, moet je ze wel vragen....

Gelukkig hebben we veel steun aan vrienden, ze bellen/ sms-en enzo en komen langs voor een luisternd oor. Daar hebben we echt veel steun aan, zo belangrijk...

Ik reageer hier vaak heel positief/ gezellig (wat ook hoort op een forum) maar als ik dat doe voel ik me gelijk schuldig dat ik me ook bezig hou met leuke dingen. Klinkt heel logisch, maar toch ga je je schuldig voelen.

Ik moest het nu echt ff van me af schrijven... Het houdt me ook zo bezig.. Weet je aan de ene kant ben je happy omdat je zwanger bent, maar aan de andere kant denk je 'straks kent mijn kind haar oma niet'... nou daar ga ik weer (lees: huilen). Het is zo zwaar.. Heb ook echt een hele goede band met mijn schoonmoeder.

Nou het is een heel verhaal geworden.. maar lucht wel weer een beetje op..

Liefs Ilone

Hoi Ilone,

wat een vreselijk nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en hoop dat het jullie nog een hele lange poos gegeven is om van elkaar te genieten en het geen lijdensweg wordt voor je schoonmoeder!

Een hele dikke knuffel van mij!

Dat is inderdaad heel rot! Afgelopen jaar is de vader weggevallen van een van onze beste vrienden. Die had al een tijdje buikpijn, ging naar de dokter en drie weken later was hij er niet meer, ook darmkanker. Ik hoop dat jullie nog heel veel tijd gegund is!

Sterkte!

Marisa

Jeetje Ilone,
wat heftig zeg. Maar schrijf het hier gerust van je af, kan soms echt opluchten.
Kan me heel goed voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt, is ook allemaal niet niks natuurlijk.
Probeer toch te genieten van de tijd die ze nog bij jullie is. Weet hoe je je voelt, vorig jaar is mijn schoonvader (geheel onverwachts) overleden en vind het vooral jammer dat mijn dochter haar opa nooit zal kennen.
Nou meid, heel veel sterkte in deze moeilijke periode en je weet t je kunt altijd je ei kwijt hier!

Groetjes van Sonja

Sjezus wat een rot nieuws....het is allemaal weer afwachten hoe het gaat lopen en ik begrijp best dat je nog niet verder gaat denken....dat wil je helemaal niet!

Maar misschien ken je dat boek 'Mam, vertel eens' of 'Oma, vertel eens', omdat ze vroeg als je me iets wil vragen doe het dan nu.....dit is een boek met allemaal vragen en wel heel leuk om in te vullen, en voor je man en je kind iets voor later! Het is natuurlijk wel heel emotioneel als je het allemaal terug leest, maar het zijn allemaal leuke herinneringen, dus misschien leuk om haar dit te geven!

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze tijd!

Groetjes
Angel

Hoi meiden, bedankt voor de reacties alvast, dat doet me erg goed.

We hebben alleen weer slecht nieuws. Gisteravond is mijn schoonmoeder per ambulance weer naar het ziekenhuis gebracht. Ze had teveel wondvocht en moest daarvoor terug. Omdat ze nog zo verzwakt is kon dat alleen per ambulance. Vriendlief ging uiteraard mee en was pas rond half 1 'snachts weer thuis. De artsen twijfelde of het alleen wondvocht was. Vanochtend hebben ze een scan gedaan en nu blijkt er een gaatje in de dunne darm te zitten. Ze wordt op het moment geopereerd!!!
Echt verschrikkelijk... 2 operaties binnen een week... daar wordt je echt niet happy van...

Nu maar weer afwachten.....

Ilone

jemig meid dat is me toch ook wat,wat een verschrikkelijke situatie..
ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat het met je schoonmoeder enigzins ook weer wat beter gaat.
weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je heel veel sterkte wensen en een dikke hug van hier.

Terug
Bovenaan