FF wat tikken

Hee ladys!!
Hier even wat getik van Brigitte. Hebben jullie ook allemaal een kater ofzo van het Ned. Elftal. Ach het scheeld weer, volgende week zitten ze weer thuis. Sukkels!! Genoeg geouwehoer over de voetbal. Nu weer belangrijke zaken, zoals de met uitsterven bedreigde watervlo in Zimbabwe. Ik zit een beetje in spanning met mijn NOD. Volgens mij komt het gewoon weer op gang, er zijn immers geen symtomen die anders beweren. Zelf ben ik niet zo snel met testen ofzo. Ik heb een regelmatige cyclus, dus als ik al een keer overtijd ben, kan ik het wel doen, maar dat is niet aan de orde. Zal jullie wel melden als het feest weer begonnen is. Zo. Ga nu maar weer verder met de vakantieplanning. "Speek" jullie wel weer.

Brigitte xx

Hoi,
Ik heb net even gebeld met de watervlofoundation in Zimbabwe en ze zijn erg blij met jou steun. Ze willen zelfs een Brigitte standbeeld voor je plaatsen!! Nou is dat even leuk!!

(hahaha)

Jaaaaa ik ben ook nog steeds ziek van het Nederlands elftal! Het moet nu wel heel gek lopen wil Nederland nog doorgaan. Beetje dom ook van Advocaat hoor. Hij werd vanochtend flink uitgefloten op de training.

Succes met je NOD! Ik zit er ook op te wachten!

Liefs Inge

He Brigitte,

Jij bent ook een lekkere lacherd volgens mij! Leuke humor over die watervlo:)
Hopelijk blijft die NOD mooi weg meid...altijd weer spannend idd.
Wanneer komt jouw ongi meestal? Welke dag bedoel ik. Enne leuke vak.planning gemaakt?
Ik heb nog gereageerd over de bachbloesems in vorig berichtje!
sterkte,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan