ff wat van me laten horen...

hey meiden..
afgelopen woensdag bij de gynocoloog in het ziekenhuis geweest voor ons eerste gesprek.
ze hebben mij na mijn verhaal onderzocht en hebben een cyste van 3,5 cm gevonden bij mijn rechter eierstok. dat verklaard misschien waarom ik de ene ronde 21 dagen overtijd ben en de andere redelijk normaal.
ik moet nu wachten op mijn 3e cyclus dag die is vandaag en heb bloed geprikt voor mijn hormoonhuishouding en dergelijke en op de 12e dag een echo moet laten maken voor me eitjes..
wat dus weer niet met mijn werk kan omdat ik niet zomaar even tussendoor van mijn werk weg kan dus moet dit op dag 11 gebeuren wat veel te vroeg is..
maar ja ik zal het wel zien. heeft iemand een tip voor mij hoe ik dit met straks al die echo's aan kan pakken met mijn werk? want wil uiteraard niet dat ze het weten op mijn werk..

en heeft er iemand hier ervaringen met cystes..? die van mij mag maximaal 3 mnd blijven zitten, als die er dan nog zit moet die operatief verwijderd worden. :S

liefs.. mirjam

ow wat een gedoe allemaal.... sterkte ermee ten eerste... ik zou gewoon aan geven dat je veel last hebt van je buik en dat ze daarom onderzoeken doen??? dan lieg je niet, je verdraait dan de waarheid :)

suc6 meis....

Ja kom voor jezelf op hoor! Is het anders een idee dat je het 1 persoon vertelt?
Succes allemaal meid, hopelijk snel succes!

wat vervelend meid!! misschien wat charlotje zegt, 1 persoon in vertrouwen nemen bij wie je je het fijnst voelt of anders zeggen dat je idd last van je buik hebt...
hoop dat de cyste er gauw weg is en je niet wordt geopereerd...
liefs

Hoihoi,

Mag ik vragen wat voor werk je doet? Ik loop zelf al een jaar voor onderzoek in het ziekenhuis en sta voor de klas. Ook ik kan niet zomaar even weg van mijn werk.
Bij mij heeft het geholpen om er meteen van begin af aan heel open over te zijn tegen de directeur. Wat eerder weg, wat later komen of zelfs een dag vrij voor het zh is nu geen enkel probleem.

Misschien ook een tip voor jou?

Liefs Daisy

Ik zou het ook met je leidinggevende bespreken. Is misschien moeilijk maar wel de moeite waard als het daarna makkelijker wordt. Heel veel succes in ieder geval. Hou je ons op hoogte hoe je het nu opgelost hebt? Liefs

Heel veel sterkte!! Ik zou het denk ik ook aan de leidinggevende vertellen... Liefs

ik werk in de beveiliging en werk dus altijd alleen op een lokatie dus het is niet mogelijk om iets later te beginnen of iets eerder.
en het is ook geen optie om dit op kantoor te melden want ik weet zeker dat ze dan mijn contract niet verlengen in december, dit omdat ze mij dan een vast contract moeten geven.

maar die tip van die buikpijnen is wel een goede.. kan het ook op mijn hoofdpijn gooien dat ze dat gaan onderzoeken.. ;)

ik ga eens goed nadenken voor ik wat ga doen.
bedankt voor de adviezen..

xxx

Terug
Bovenaan