FF weer een paar vragen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Heb weer een paar vragen in de hoop dat iemand mij kan helpen.....
Heb al een aantal dagen last van mijn buik (net of ik ongi moet worden).
Ook heb ik veel last van afscheiding wit en bruin, het lijkt op slijm.
Wat is cervixslijm????
Ook moet ik vaker naar de wc (een echte plasdrang net of je blaas heel vol zit) terwijl er maar heel weinig uitkomt. Het ruikt buiten dat ook nog is sterker en is donker geel van kleur. Heeft iemand hier ook last van????  Drink overigens wel veel water.....
Ben met vlagen misselijk, net of alles eruit komt. En veel last van mijn onderrug.
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vragen of in ieder geval een reactie, daar ben ik heel blij mee.
Alvast bedankt en suc6 allemaal..

Liefs blondje24

(ben nu 3 wkn gestopt met pil!!)

hoi blondje! (ik wil niet schelden hoor)

moet je heel eerlijk zeggen dat ik vorige maand dezelde symtonen had.. ik wist eigenlijk wel zeker dat ik zwanger moest zijn. in plaats daarvan werd ik 1 dag eerder ongi...
het zou ook wel heel veel mazzel geweest zijn aangezien we enigzins geprobeerd hadden om een maandje te wachten. ik was ook net gestopt met de pil.

natuurlijk moet je er wel rekening mee houden dat het lichaam moet ontwennen. het heeft een behoorlijke periode elke maand hormonen toegedient gekregen en menstruatie op afroep en dan  mag het nu ineens zijn eigen kalender gebruiken!

Mijn advies(aangezien ik toch best teleurgesteld was, ik had het toch gehoopt)
hou er rekening mee dat je lichaam je voor de gek houdt. Maar een klein beetje hoop kun je natuurlijk altijd houden!

ik hoop je hier een beetje mee heb kunnen helpen..
Ik help het je hopen dat je zwanger bent.

Liefs Jazzie

Hee jazzie.

Heel erg bedankt voor je reactie.....
Ik vindt t altijd fijn als er iemand reageert.
Ik vindt dat ik er altijd mee geholpen wordt!! Zo weet je een beetje hoe of wat.
Jij ook heel veel succes met zwanger worden. (geldt ook voor de rest)

Liefs blondje24

Terug
Bovenaan