ff weer een paar zinnen van mij!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
jeetje we liggen er af in het zwangerschapforum,is snel gegaan.
ben een tijdje weg geweest want had het heel druk,vooral met zieknhuisbezoeken.
met indy gaat alles gelukkig erg goed,de laatste keer was ze bijna 5 kilo en ze was 56cm.ze is nu die maand en doet het echt geweldig,heel vrolijk en erg tevreden.
ik ben na de bevalling last blijven houden van m,n gewrichten en het is nu duidelijk dat ik reuma heb.het verspringt wel,de ene dag heb ik last van m,n knie en de andere dag van bijvoorbeeld m,n voeten.mar heb nu medicijnen en ik hoop dat dat beter werkt want rustig aan doen kan echt niet met 6 kids.met mijn man gaat het ook nog niet echt geweldig hij heeft nog steeds epilepstischeaanvallen maar ook hij heeft nu andere medicijnen dus ik hoop dat het helpt.mijn ena jongste(1 jaar)heeft van de week in het ziekenhuis gelegen omdat hij aan het uitdrogen was,hij heeft het rotavirus.en mijn oudste zoon heeft waarschijnlijk de ziekte van pfeifer.dus jullie snappen wel dat ik dus een tijdje
afwezig was.maar hopelijk wordt het nu wat rustiger.
en hoe is het met de andere november meiden?
liefs sil

hoi sil

was me al aan het afvragen hoe het met je ging was zo stil rond jou. jee heel wat mee gemaakt zeg. snap dat je het druk heb gehad. doe het wel rustig aan he en loop je zelf niet voorbij.

met sverre gaat alles goed op veel spugen na dan is het en vrolijk manneke van alweer 4 maanden oud wat vliegt de tijd. hij weegt nu 6720 en is 64 cm.

ik ben al weer een tijdje aan het werk en bevalt me goed was wel effen wennen maar ben er wel even lekker uit. werk nu 3 nachten van vrijdag avond tot zondag avond en pappa past op in het weekend dus mamma kan lekker slapen.

nou doei doei lucy

leuk dat je er weer bent. heb je gemist

Hallo,

Ik ben van het decemberforum.
Wat heb jij veel meegmaakt. Dan komt het ook allemaal tegelijk.
Ik hoop voor je dat het nu de goede kant op gaat met jullie.
Voor nu heel veel sterkte
Dikke knuffel

hoi sil,

ben ook van het decemberforum.....maar nu zijn we allemaal 1 hé

maar meid wat heb jij een zware tijd achter de rug zeg......al die ellende bij elkaar
en dan klink je nog zo positief....petje af hoor.
hoop echt voor je dat het vanaf nu allemaal alleen nog maar positief voor je blijft.

ben zelf ook na de zwangerschap met gewrichtsproblemen blijven zitten waarvan ze dus nu gezegd hebben dat het reuma is......met ong. dezelfde klachten als bij jou.
vind het met 1 kleintje soms al lastig, laat staan zoals jij met 6 kids.

ben trouwens wel nieuwsgierig welke medicatie jij gekregen hebt en of het werkt.

groetjes Belinda

Wat voor klachten had je allemaal als ik vragen mag, hier is namelijk nog iemand die erg veel last heeft van haar gewrichten, momenteel vooral mijn handen.....

Heel veel sterkte met alles!!
Liefs Hilma.

hoi hoi
de pijn die ik heb bestaan vooral in m,n gewrichten,zoals voeten,handen,vingers,elleboog,knieen,pols enkels.
ze worden dan dik en rood en doen gewoon erg zeer.
asl ik last heb van m,n vioeten krijg ik er ook nog verschrikelijke jeuk bij,maar als ik dan wil krabben doet dat verschrikkelijk veel pijn.
het verspringt eigenlijk een beetje maar het duimgewricht heb ik altijd.
daar heb ik nu ook een spalk voor om hem een beetje te ontlasten,maar het werkt niet echt met de kids.
de medicijnen die ik nu krijg heet sanofi aventis,en voordat die gaan helpen ben ik zo,n 2 maand verder(zei de reumatoloog).
maar ik zal jullie ven op de hoogte houden of het helpt.
voor de meiden die er echt veel last van hebben ga naar de huisarts en laat je door verwijzen naar een reumatoloog.
liefs sil

Bij mij begon het met mijn polsen. Een gevoel alsof ze gekneusd zijn, of er een soort band te strak omheen zit. Bij mijn   ene arm trekt dit door naar mijn schouder. Niet veel later kreeg ik het ook bij mijn knieën en sinds kort ook mijn linker enkel.
Het ergst is het s'nachts en s'morgens als ik op sta.

Werd door de huisarts eerst door gestuurd naar de neuroloog maar volgens hem moest ik dus bij de reumatoloog zijn.
Kreeg eerst alleen pijnstillers maar die deden niks en nu heb ik dus methotrexaad.
Ook bij deze medicijnen blijkt pas tussen de 6 en 12 weken of ze aanslaan dus afwachten maar.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan