ff weer een updatje

Hallo lieve meiden,

Ik zal weer ff een updateje doen

Manlief is nog steeds druk an de studie dus heb ik nog weinig tijd om ff achter de laptop te zitten....

overdag lukt het me ook niet omdat Yoëll zo goed als niet meer slaapt helaas...ja als ik met `m ga liggen op ons bed dan slaapt meneer als een roosje of ik moet met hem aan de wandel gaan.....

Alles gaat hier gelukkig weer de goede kant op, ik ben sinds drie weken geleden gestopt met werken en dus fulltime huismama....en moet zeggen dat ik daar nu enorm van geniet hoor....jullie weten allemaal van Yoëll`s moeilijke eerste 1 1,5 jaar maar het gaat echt goed nu, tja soms heeft meneer ook wel momenten dat ie niet wil eten, slapen en ook heeft ie de Nee fase al een tijdje.

Praten doet ie nog niet echt, maar hij begint wel steeds meer woordjes te zeggen en hij begrijpt werkelijk alles.....haha....vanavond wou ie drinken hebben en gaat ie voor de koelkast staan en zegt ie tegen m`n man.....papa drin da....papa ik wil drinken en het staat daar whahaha heb echt dubbel gelegen hoor....

Ook kan meneer sinds twee weken fietsen op zn driewieler en wil dus constant fietsen, op hij wil op zn loopfiets.....om de dag gaan we ik lopen en Yoëll op zn loopfiets naar mijn ouders, dat is ongeveer 2,5 km en meneer gaat aan een stuk door op zn fietsie zonder te stoppen.....

Zow zal ff wat foto`s bijsluiten van mn kleine bengeltje

spelen met de vrachtauto op het strand bij opa en oma op de camping

samen met m`n neefjes op het strand

l

lekker chillen op het strand

kussie kussie kussie......

Samen met mn neefje Davian bij oma op schoot

Brunchen met opa en oma op moederdag (zijn mijn ouders)

Lekker badderen in de gootsteen.....mama wou me niet voor iedere maaltijd compleet wassen dus mocht ik lekker hier in spetteren.....we hadden de grootste lol

Zow dat waren wel weer genoeg foto`s hahaha

Liefs Denise

Goed te lezen dat het lekker gaat bij jullie. Yoell blijft ook zo'n lekker ventje om naar te kijken! Hij kijkt zo wijs uit z'n oogjes.
Leuk weer 's wat te lezen en te zien!
Liesf NElleke

hey lieve Denise,

ik wist helemaal niet dat je ging stoppen met werken, om lekker bij Yoell te zijn of andere redenen? Tja, het is wel duidelijk te merken hoor dat je minder op t forum bent, zeg maar tegen je hubbie dat ie op moet schieten met die studie
en wat heerlijk dat Yoell wel slaapt als je met hem op het grote bed gaat, kun jij ook ff lekker slapen (of zie ik dat verkeerd?)

liefs Jenneke

Heej Denise,
Goed om te horen dat het weer lekker loopt allemaal! Heerlijk dat je nu uitgebreid van je kleine ventje kan genieten, een luxe lijkt me dat. Leuke foto's ook, zo lekker bij het water.
Groetjes,
Laura.

Meis,wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie.
En wat blijft het een mooi manneke,die Yoëll!
Geniet lekker van je extra tijd met je knappe vent!
Liefs Tanja.

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties....ik heb jullie gemist hahaha.....

we zijn afgelopen weekend een weekendje weggeweest ter afsluiting van Haralds studie en zijn net terug....we hebben heerlijk genoten van een weekendje in Brabant in Bungalowpark de Katjeskelder....echt een aanrader voor gezinnetjes met kleine kinderen....echt super...helaas was het zondag en maandag een beetje slecht weer maar we hebben ons vermaakt.....

ik zal nu proberen weer iets meer te gaan forummen....

veel liefs denise

Terug
Bovenaan