ff weer mn ei kwijt

hey meiden,

sorry dat ik de laatste tijd wat weinig van me laat horen hiero....maar ben nog niet helemaal topfit en momenteel heerst het griepvirus hier in huis...gelukkig heb ik geen last maar dat zal ook vast nog wel komen....

vanmiddag moest manlief en zoonlief ff naar de huisarts omdat ze beiden mega verkouden zijn....en nu kregen we te horen dat we weer met Yoëll naar de KNO-arts moeten....pfffff tis toch niet te geloven zeg.....het ging zow goed met zn slapen en deze week ivm verkoudheid word ie weer telkens midden in de nacht wakker...en wat blijkt....zn buisjes zijn uit zn oortjes en zn keelamandelen zijn behoorlijk gezwollen.....maandag moet ik direct bellen voor een afspraak....

Ik baal zow ontzettend en ben zow bang dat ie weer onder het mes moet......momenteel kan ik echt wel janken...heb zo het gevoel dat het ons allemaal tegen zit.......maar gelukkig is Yoëll overdag wel super vrolijk en als ik maar met hem ga slapen tussen de middag dan kruipt ie zow lekker tegen me aan dat ik alle ellende weer ben vergeten.....

Ben wel een ontzettende trotse moeder en heb het ook erg getroffen met manlief.....maar momenteel zakt de moed me een beetje in de schoenen zeg maar......

Liefs Denise....

en weer bedankt dat ik ff van me kan afschrijven....hopelijk zijn jullie er nog niet flauw van....

Schrijf het maar lekker van je af hoor hier! Wat vervelend dat al die nare dingen tegelijk lijken te komen, hopelijk gaat het jullie snel weer beter!
Sterkte,
Laura.

Hè, gatsie...
Vanmorgen nog zo gezellig koffie gedronken met de kids erbij. En nu dit weer. Kan er ook nog wel bij.
Ik hoop dat het bij de KNO-arts positief verloopt. Geen enge dingen meer AUB !!!!!
Ik bel je nog even vant weekend!!!
Liefs je dinnetje

He Denise,
Shit zeg, alles komt wel tegelijkertijd voor jullie he. En dan vooral de K-dingen. Als je het één nog niet eens goed hebt kunnen verwerken dan is het lastig om het volgende alweer op te moeten vangen.
Maar ik weet zeker dat jou/jullie het ook deze keer gaat lukken, wat er maandag ook wordt gezegd of besloten.
Veel sterkte en beterschap, voor jullie alledrie!

Ellen mv Julian

ach gats dat meen je niet he

ik ga heeel hard voor je duimen hoor, want die kleine boef is nu vaak genoeg lastig gevallen met kwaaltjes en artsen en dingen

sterkte meiske!

getverderrie!!!!
oh meis wat leef ik met jullie mee, er zijn gezinnetjes waar alles vlekkeloos verloopt en waarbij alles misloopt en ik vind het echt rot dat dat laatste bij jullie het geval is!

misschien een lekkere borrel om alles ff te vergeten (ben ik ook mee bezig maar dat is een ander verhaal)

heel veel liefs Jenneke mv Ivar

Hè jakkes! Het zit je neit mee meis, maar blijf hier lekker van je af schrijven. Wij zullen zonder ooit te denken "daar is ze weer" naar je luisteren. Dat spreekt voor zich.

Heel veel sterkte en succes maandag met bellen,

Liefs Nanda        

Meiden,

thanx.....dat ik weer ff uit mn schulpje kan kruipen bij jullie....

maar vandaag hadden we zo`n leuke dag....ondanks alles...Yoëll heeft vanacht super geslapen....om half acht werd ie wakker....en das alweer een tijdje geleden...en niet eens hard huilend maar heel zachtjes....en toen papa hem ophaalde vroeg hij om de fles...dus lekker bij ons op bed de fles gedronken en zijn we allemaal weer in slaap gevallen....tot 10.00 nou das ons nog nooit overkomen wat heerlijk is dat zeg....en ik voelde vandaag dat ik de hele wereld weer aan kon en Yoëll was ook zow goed te genieten....HEERLIJK......

we hadden zn bedje weer omhoog gezet en neusspray gebruikt en tijmsiroop....hopelijk helpt dat en zegt de kno dat we hem verder niet hoeven lastig te vallen....ik baal er gewoon zow van dat zo`n klein mensje al zoveel heeft meegemaakt en toch zow vrolijk blijft....dat houd me sterk hoor...

ik ben trouwens wel heel blij dat ik iemand ben die overal het positieve wel in ziet want anders zou het heel anders zijn.....

Meiden nogmaals bedankt en jullie zijn helemaal TOP......ik wil jullie allemaal wel een dikke knuffel geven...

Liefs Denise

Terug
Bovenaan