ff weg geweest, nu ff terug om te klagen...hahaha

Hoi Meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?

Hier gaat het iets minder, ben op dit moment 31 weken en 5 dagen.
Sinds ongeveer 3 maand heb ik al bedrust...pff ben het echt zat.
Vorige week met spoed naar het ziekenhuis omdat ze vermoeden dat ik zwangerschapsvergifteging had, bloedonderzoek, urineonderzoek, ctg, bloeddruk elke 5 min.....
En dat een aantal dagen achter elkaar. Maar gelukkig viel het allemaal mee, en heb ik het dus niet.
Nu zit ik op het crusiale punt... namelijk 31+5.
Met 31+5 ben ik bij me 2de zwangerschap met spoed opgenomen in Amsterdam omdat ik premature weeenactiviteit had. Dat hebben ze gelukkig kunnen rekken en uiteindelijk is de kleine met 35+ 2 geboren. Bij mijn 1ste zwangerschap werd ik met spoed opgenomen toen ik 32 weken was, ook vroegtijdige weeen...
Zij is uiteindelijk geboren met 34+6.
Ja dit is dus me 3de zwangerschap en zeker ook me laatste. Het erg last van me rug, bekken, veel huilbuien.... soms denk ik echt waar ben ik aan begonnen. We wisten wel dat de kans weer groot was dat de kleine prematuur geboren wordt, maar met zoveel klachten...pfff. Ik zeg het niet snel, maar ben het echt zat.
Ik zal blij zijn als ik deze dagen in ieder geval voorbij ben, Als ik voorbij de 32 weken ben, hoe ik in ieder geval niet meer naar amsterdam...

Zo, dat si er ff uit, hoop niet dat jullie het erg vinden.
Tijd niks van me laten horen, en dan kom ik zo met de deur in huis vallen....
Maar lees wel veel met jullie mee hoor.
Wens iedereen suc6 met de laatste loodjes...

xxx

Niet elke zwangerschap is rozengeur en maneschijn, dus dje mag best klagen hier hoor! En jij mag zeker klagen, balen dat je eerste twee zo vroeg al geboren werden en eng dat het nu weer kan gebeuren. Zijn de oudste twee gezond? Ik hoop voor je dat de dagen voorbij zullen vliegen en dat je dit kindje wel langer bij je mag houden.

Ik kan mij heel goed voortstellen dat je het zat bent en dat je je waaschijnlijk zorgen maakt.
Ik vindt het ook fijn om hier ff te klagen dan heb je ten minste ff een uitlaatklep.

Ik ben het ondertussen ook spuugzat en dat terwijl het bij mij medisch gezien alles prima gaat.

sterkte ermee en we lezen het wel als je weer wat te klagen hebt.

klagen mag hoor het is ook niet niks .
ik hoop voor je dat de kleine nog even blijft zitten en dat jij je weer wat lekkerder gaat voelen .

heel veel sterkte .
liefs evelien

Hey,

Inmiddels 32 weken en 2 dagen.... En kleine zit nog steeds binnen... joehoe... Ben zo blij. Op naar de 34/35 weken.. Rond die tijd werder me andere 2 kinderen geboren. Mocht het echt zo zijn dat de kleine dan ook nog lekker warm in me buikje zit, en ik haal de 37 weken, dan mag ik inprincipe ook thuis bevallen...
Maar ja, elke dag dat de kleine nog zit is mooi mee genomen,
xxx

Terug
Bovenaan