ff zeuren hoor......

hallo, ik moet heel even zeuren!!
ben nu 12 weken zwanger, zit onder de pukkels, middenin een verhuizing/verbouwing, niet te genieten, licht ontvlambaar, ontzettend moe, ontzettend zere borsten, met vlagen ontzettend misselijk en ik snak naar een mc chicken!!!!!!!!!
zo, dat lucht op zeg......

Hoi

Ik snap wat je bedoeld. Heb zelf ook last van die kwaaltjes ben alleen niet licht ontvlambaar barst alleen af en toe in huilen uit om niks. laat jezelf gewoon lekker gaan.
Succes met je verhuizing/verbouwing. Hoop voor je dat het snel klaar en af is.

Liefs

Ik zeg: haal die mc Chicken, ga daar enorm van genieten en hopelijk voel je je daarna veel beter!!!!
En valt het dan nog tegen, neem dan een heerlijke reep chocola, heerlijk!!!!

Sinds enkele dagen heb ik ook van die buien hoor! Nergens zin in, om iedere scheet kunnen huilen en last van mijn buik, omdat ie al een heel klein beetje in de weg begint te zitten!!!

MAAR; ik wil eigenlijk niet klagen, want ik ben blij dat ik dit allemaal mee mag maken, dus ik mag eigenlijk van mezelf niet zeuren (is wel lekker af en toe)

Succes en SMAKELIJK!!!!

Gr Ilse

ik heb gelukkig weinig last van kwaaltje ben ik wel heel erg blij mee alleen erg moe maar verder gaat af en toe zeuren is ook wel eens lekker moet ook kunnen

ja ik heb mezelf maar op een mcchicken getrakteerd vanmiddag en hij was me toch lekker!!!

het gaat nu wel weer beter, soms moet je idd ff zeuren al mag ik ook niet klagen eigenlijk. ben blij dat we nog een kans hebben gekregen op een tweede kind.

bedankt voor de reacties!!

Lucht het op !! hoop van wel. Af en toe moet je gewoon even alles van je af schreeuwen.
Ik ben ook zo moe en die borsten..word er gek van!

Ik zou zeggen; ga die mc chicken halen en geniet!

Ik had al twee weken zo'n trek in een frikandel met mayonaise en toen ik hem eenmaal had heb er zo van genoten! mmmmm. luchte wel op.

gr Andrea

Terug
Bovenaan