A
Anoniem
Guest
Ha vanmorgen al deze topic geplaatst maar ja hij staat er niet dus doe het nog wel even. Over een week is mijn NOD heb al bijna een week hele pijn in mn borsten. Dat heb ik ongv ander halve week voor mn NOD. Nu is de spiraal eruit dus misschien is het daardoor sneller die pijn. Ik vermoed dat 2maart mn ei is geweest. Ben echt sinds gisteren chago ben niet te genieten nu gaat wel beter. Ik denk dus dat het echt niet raak is! Heb 3dagen een hoge temperatuur gemeten 37.1 tot 37.6 en nu is tie 36.7 of 36.9 of 37. ja ik ben erg. Zit constant te meten, hoe dom ben ik, maar ik dacht dat je temp tot je NOD hoog bleef en als je dan ongi bent hij om laag gaat. Maar hij is al omlaag dus! Dus vandaar ik denk dat het niet raak is . In combinatie met die chago heid en pijnlijke borsten die ik altijd heb deze periode. Ik was er echt van overtuigt bijna dat het de eerste keer meteen raak was. (iets te optimistish dus) maar ja. Wil verder ook niet zeuren ben net begonnen maar toch teleurgesteld en moet nog een week voor mn NOD. Andere hier zijn stukken langer bezig kom ik aan. Maar goed afwachten nog een week.... maar denk wel dat de duivels in aantoch zijn.... Oja nu was tie net weer 37,5 telkens smiddags. Maar ik wacht het maar af.
Fijne dag allemaaaal
Fijne dag allemaaaal