ff zeuren srry

A

Anoniem

Guest
Ha vanmorgen al deze topic geplaatst maar ja hij staat er niet dus doe het nog wel even. Over een week is mijn NOD heb al bijna een week hele pijn in mn borsten. Dat heb ik ongv ander halve week voor mn NOD. Nu is de spiraal eruit dus misschien is het daardoor sneller die pijn. Ik vermoed dat 2maart mn ei is geweest. Ben echt sinds gisteren chago ben niet te genieten nu gaat wel beter. Ik denk dus dat het echt niet raak is! Heb 3dagen een hoge temperatuur gemeten 37.1 tot 37.6 en nu is tie 36.7 of 36.9 of 37. ja ik ben erg. Zit constant te meten, hoe dom ben ik, maar ik dacht dat je temp tot je NOD hoog bleef en als je dan ongi bent hij om laag gaat. Maar hij is al omlaag dus! Dus vandaar ik denk dat het niet raak is . In combinatie met die chago heid en pijnlijke borsten die ik altijd heb deze periode. Ik was er echt van overtuigt bijna dat het de eerste keer meteen raak was. (iets te optimistish dus) maar ja. Wil verder ook niet zeuren ben net begonnen maar toch teleurgesteld en moet nog een week voor mn NOD. Andere hier zijn stukken langer bezig kom ik aan. Maar goed afwachten nog een week.... maar denk wel dat de duivels in aantoch zijn.... Oja nu was tie net weer 37,5 telkens smiddags. Maar ik wacht het maar af.

Fijne dag allemaaaal

Lieve babe

Het temperaturen moet je altijd op eenzelfde tijdstip doen, zodra je uit bed gaat en gaat lopen en dingen gaat doen gaat je temperatuur omhoog. Dus in de middag temperaturen geeft een valse temperatuur ten aanzien van de ochtend.
Het klopt inderdaad dat je temperatuur hoog blijft tot aan je menstruatie en een dag ervoor gaat hij dan omlaag en wordt je ongi. Mocht je zwanger zijn dan blijft hij dus hoog. Dus eigenlijk moet je uitgaan van de temperatuur van een vast tijdstip in de ochtend als je net wakker bent.

Verder ben je helemaal niet 'gek', we hebben dit
allemaal, de een wat meer dan de ander-:)

Er zijn echt meiden die meteen de eerste maand zwanger zijn, heb ik bij mijn twee ook gehad! Wat een voorrecht. Helaas gebreurt dit maar in enkele gevallen.
Ik hoop voor je dat de duivels alsnog weg blijven en je volgende week een positieve test hebt!

Laat je niet gek maken en probeer je zinnen te verzetten, ik weet dat dat moeilijk is!!

liefs

Pijnlijke borsten kunnen van een zwangerschap zijn maar ook van een menstruatie die eraan komt.

Haha wat kunnen we ons zelf toch gek maken eigenlijk !!

Temperaturen moet je wel echt op hetzelfde tijdstip doen anders klopt het niet het beste smorgens gelijk als je uit bed komt hebben ze mij verteld .

En ja pijnlijke borsten heb ik altijd ong vanaf de eisprong twee weken voor ik ongesteld moet worden , zodra ik smorgens uit bed stap en ze zijn niet meer pijnlijk is de volgende dag mijn nod !!!

Veel succes en laat je niet gek maken door je lichaam hoor !!!

Liefs

Dank jullie wel, ja die pijnlijke borsten heb ik altijd alleen nu erger denk dat het komt door dat er nu geen pil of spiraal in me lijf zit! temp smorgens is 36,9 soms 36,7 wel hoger want normaal is tie 36,1 of 36,2 maar goed we wachten het af...

Het kan nog alle kanten op.............. duimen draaien hier!

Je bent helemaal niet aan het zeuren hoor! Wachten duurt gewoon veeeeeeel te lang!

Succes nog even, ik hoop voor je dat je volgende week toch een positieve test in handen hebt!

I hope so pff was me al naar het kruidvat gerend totaal wetend dat het geen nut heb denk van misschien geeft het me rust..hebben ze die testen niet hahah vak leeg lol dat was wel een goeie denk van, het had zo moeten wezen!

groetjes

Hoi babe

Nee joh geheel normaal daar is dit ook voor je had mee in dec mee moeten maken ik was hysterisch voor de menigte ,,,, whahah kan er nu om lagen maar dat is je eerst intuïtie en ja het is moeilijk en raar en je wilt antwoorden maar het enige wat je kan doen is afwachten en relaxen ,,,, weetje het komt alenmaal wel goed ,,,, ben voor je aan het duimen hoor meid

Dikke knuff

Ps en een test doen joh ik heb een x in 1dag wel 7 testen gedaan als dat je rust geef moet je dat gewoon doen. Egt waar

Terug
Bovenaan