ff zeuren

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Kennen jullie dat zo'n gevoel van BLEH!!! Ik heb het echt even zo gehad met het werk. Ben net thuis en baal nu alweer dat ik morgen weer aan de bak moet. Zucht en dan te bedenken dat ik net 4 weken vrij ben geweest van het werk. Ik heb volgende week een gesprek met mijn baas om te kijken wat de mogelijkheden zijn om weer plezier te krijgen in mijn baan. Ik werk nu ruim 11 jaar met verstandelijk gehandicapte mensen en mis zeg maar de uitdaging in mijn baan.
Ik breek mijn hoofd suf over wat ik nu precies wil. Daar komt bij dat ik denk straks als er een kleine is, wil ik minder gaan werken. Dus soms denk ik kop op Sophia misschien duurt het niet lang meer en kan je straks minder gaan werken zodat je ook anders in je werk komt te staan. Maar goed wat als het nog 1 jaar of langer duurt?!
Hmmm, is het niet het zwanger worden waar je mee bezig bent dan is het dit wel. Ik heb mijzelf nu maar voorgenomen om eerst dat gesprek maar af te wachten. Verstandig he?

Nou meiden sorry, dit heeft echt niets met zwanger worden te maken maar ik moest ff mijn ei kwijt! bedankt voor jullie luisterd oor of eh..oog???

Welterusten ga lekker achter mijn mannetje aan kruipen. Gaap, wat energie voor morgen op doen.

PS; SANDY, alles okee? Ik heb geen deel 3 meer van je kunnen vinden. Afijn, ik hoop geen bericht goed bericht?!

gr Sophia en tot morgen misschien.

Hoi Sophia,

Ik herken jou verhaal, hoor.
Waar ik werk mis ik de harmonieuse werksfeer, fouten mag je bijv. niet maken die worden meteen bekritiseerd en de manier hoe.
Ach, en zo zijn er nog een aantal zaken zoals de werkdruk,collegealiteit.
Al met al heeft het wel een negatieve invloed op me gehad want de plezier is eraf eerlijk gezegt.
We hebben vaak geprobeerd de problematiek op te lossen maar het gaat even goed en daarna valt het weer in het oude, wat kun je er dan nog aan doen.
Ook als je minder gaat werken wil je toch met plezier naar je werk kunnen gaan.
Ik ben mijn vrijetijd hierdoor eigenlijk meer gaan waarderen en kan daar met volle teugen van genieten.
Ik hoop dat je een oplossing kan vinden, hoor.
Sterke!

Liefs, Nala.

Hoi

Zeuren mag altijd even hoor!!
He heel veel sterkte he.
Liefs niempie

Terug
Bovenaan