ff zeuren...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik kom ff zeuren. sommigen zullen wel denken. nog maar net bezig en nu al zeuren. terwijl sommige meiden al in ronde 10 zitten.
ik zit nu in ronde 3. en ik wil zo graag een keine in mijn armen sluiten. ik heb al heel lang een kinderwens. mijn vriend en ik hebben kort geleden besloten er voor te gaan...
dus wil je graag dat het snel gepiept is. maar ja,wie wil dat niet!
ik ben er verder niet veel mee bezig.alleen tijdens de klus week en als mijn nod er aan zit te komen, dan kijk ik op dit leuke forum.verder heb ik genoeg afleiding op het werk enz...
ik zit nu in de klus week. als ik uitga van een cyclus van 28 - 30 dagen. zo niet dan een week later. maar dan is mijn vriend de hele week weg. dus deze keer zal het ook wel niks worden. of we moeten deze week geluk hebben... ik weet niet hoelang mijn cyclus deze keer is. mijn eerste eggi ongi kwam na 33 dagen en de tweede na 54 pas. ben benieuwd hoe lang die nu is. nou ja, we wachten gewoon weer af.

hebben meer meiden hier wel eens last van. van het piekeren? of ben ik de enige!

ik hoop dat we snel een kleine in onze armen mogen sluiten. succes met klussen...

xxdd

dat heb ik nou ook...piekeren en maar dneken hoe lang duurt het nog??? en dan lees je zoveel verhalen hier over hoe lang sommigen al bezig zijn en dan schaam je je ook wel weer omdat je nog niet eens zo enorm lang bezig bent!!
ik heb er ook een vraag op los gelaten hier,over loslaten en hoe je dat dan wel niet doet....kreeg veel bijval en heb toen ook voor mezelf de knop omgezet...iederen mens is anders en als je dat besluit neemt dat je ervoor wilt gaan dan pieker je,wil je het andeers neem je dat besluit niet,en ben je er mee bezig en elke maand weer zoooooo sneu dat je toch weer ongesteld bent!! logisch toch??
ik zal voor je duimen dat je je kleine heel gauw in je armen houdt!!
ik begrijp volledig wat en hoe je het voelt!!

liefs dia

Ook ik begrijp jullie hardstikke goed. En ik mag misschien helemaal niet klagen, want ik heb al een kindje. In mijn vorige zwangerschap was ik gelijk zwanger.Dus dat hoop je dan nu weer te zijn.
Maar toch klaag ik. Tegen jullie, tegen mezelf en mijn man. Ik moet af en toe mezelf even terug roepen, anders gaat het helemaal mis. Maar ik ben er erg veel mee bezig.
Ik denk bijvoorbeeld ook, ik moet wel goed eten, want misschien ben ik wel zwanger.
Meiden, we moeten geduld hebben en hoop hebben op een goede afloop.
In ieder geval heel erg veel succes en ik duim voor jullie allemaal!

Gr. van Pam

De enige die piekert? waaaaaaaaaaaaah ben jij gek! (geintje)
Ik heb me de afgelopen maanden een ongeluk gepiekerd!
En ik geloof dat iedereen op dit forum aanwezig dat ook bij tijd en wijlen doet.

Het hoort erbij. Je blijft nadenken over hoe het zal zijn, wat er allemaal gebeuren moet. Zeker in de klusweek, en naarna, als je NOD eraan komt.
Ik moet wel toegeven dat ik een stuk rustiger ben deze maand. Na een tijdje is het duidelijker voor jezelf dat je toch echt alleen maar af kunt wachten.
Maak je niet te druk, denk alleen aan de leuke dingen!
En zorg voor afleiding, ook al ben je bezig zwanger te worden, de rest van je leven gaat gewoon door!

Succes,
Brinn

hoi meiden,

oooooooooh, gelukkig! ben dus echt niet de enige...
stiekem wist ik dat ook wel. maar ik wou jullie verhalen ff horen. maar het blijft soms moeilijk. en al helemaal als je niet weer wat voor cyclus het deze keer gaat worden. ik hoop in iedergeval niet weer zo lang (54 dagen) ik verlies nu al weer een klein beetje doorzichtig draderig slijm. dus klussen wordt het deze week zeker. maar helaas kan dit maar tot vrijdag! vriend lief is volgende week van huis. ik hoop dat ik daarom in de goede week klus. maar ja, gewoon weer afwachten!!
meiden succes met klussen en zwanger worden natuurlijk...

xx dd

hoihoi,
ik heb stiekem even gelezen.
ik ben 24 jaar en heb al een dochter van 14 maanden. we hebben va de week besloten om na de zomer te beginnen aan een tweede. Ik was bij de eerste direct zwanger, maar ik weet nog maar al te goed de spanning. hoe raar het ook is misschien. Ik stopte met de pil, en toen was het afwachten tot ik weer ongesteld zou zijn, 2 weken na stoppen kwam de eerste bloeding, maar niet echt ongesteld, 3 weken later was ik nog niet echt ongesteld (dus stiekem eerste test en die was vaag!!!) dus week later weer, en toen ja eigenlijk toch wel, maar dan durf je toch nog niet blij te zien en die week duurde me al lang.
Ergens heb ik veel zin om weer zwanger te worden, maar het wachten op zwanger worden is niet voor mij weggelegd, volgens mij ga ik heeeeel erg lopen zeuren als ik na 2 maanden nog niet zwanger ben. Dus ik leef met jullie mee! nu al! en mijn tijd moet nog komen. Heel veel succes in elk geval.
groetjes

hallo meis nou ik zit ook in mn derde ronde maar ik begrijp jou heel goed hoor je wil er niet zo vaak aan denken maar omdat je het zo graag wilt kan je niets anders dan er maar de hele tijd aan denken ik hoop dat je snel een babytjuh in je buik zult krijgen ik duim voor jou en  iedereen dat het maar snel zo zal zijn want ik gun het iedereen met heel mijn hart .groetjes daan

Hoi meiden !

Ik snap jullie ook echt heel goed.

Mijn man en ik besloten in november te stoppen met de pil en dan eerst mijn 'natuurlijke' menstruatie af te wachten, die kwam gewoon keurig na 33 dagen.

Dus het klussen kon vanaf december beginnen....en nu, 2 maandjes later, ben ik al zwanger !

Ik was er ook behoorlijk mee bezig. Hield er in m'n achterhoofd ook wel rekening mee dat het even kon duren, maar moet je nu kijken...wie had dat gedacht.

Dus meiden, gewoon lekker door blijven hopen en klussen dan komt het zeker goed !

Ik duim voor jullie !

Liefs Spic

Terug
Bovenaan