A
Anoniem
Guest
Al twee weken had ik verschillende klachten: pijn aan m'n borsten, zware borsten, dikke buik, moe moe moe, enz. enz. (klachten die allemaal afzonderlijk uit te leggen zijn, maar die ik niet allemaal samen heb vlak voor mijn NOD en ook niet zover vantevoren al). Zwanger??? Niet dus: afgelopen donderdag werd ik bij een cyclus van 27 dagen ongesteld. Mijn cyclus wisselt heel erg: van 42 dagen, naar 26 dagen, maar meestal tussen 30-33 dagen. Nou ja, het is pas ronde 2, en dus nog niet veel aan de hand. Maar mijn vriend gaat komende zondag voor een congres naar Florida, voor 9 dagen. Alleen bij een uitzonderlijk lange cyclus is hij op tijd terug om er samen vlak voor mijn eisprong weer tegenaan te kunnen. Ik baal er zooooo ontzettend van dat ronde 3 nu bijna zeker niet te benutten valt. Waarom moest ik nu ineens weer een 'korte' cyclus hebben, waarom moet hij nu net volgende week naar Florida: aaaarrrrgh. Anyway: ik ga dus nog niet aan teunisbloemolie (zeg ik het goed?) om de cyclus regelmatig te maken, want ik zit nu dus gewoon te hopen op een lange.. Pff, als je bedenkt dat een mens gemaakt is om zich voort te planten, zijn we maar verrekte weinig dagen vruchtbaar!
Zo, even lekker gezeurd..
Zo, even lekker gezeurd..