ff zeuren...

A

Anoniem

Guest
Al twee weken had ik verschillende klachten: pijn aan m'n borsten, zware borsten, dikke buik, moe moe moe, enz. enz. (klachten die allemaal afzonderlijk uit te leggen zijn, maar die ik niet allemaal samen heb vlak voor mijn NOD en ook niet zover vantevoren al). Zwanger??? Niet dus: afgelopen donderdag werd ik bij een cyclus van 27 dagen ongesteld. Mijn cyclus wisselt heel erg: van 42 dagen, naar 26 dagen, maar meestal tussen 30-33 dagen. Nou ja, het is pas ronde 2, en dus nog niet veel aan de hand. Maar mijn vriend gaat komende zondag voor een congres naar Florida, voor 9 dagen. Alleen bij een uitzonderlijk lange cyclus is hij op tijd terug om er samen vlak voor mijn eisprong weer tegenaan te kunnen. Ik baal er zooooo ontzettend van dat ronde 3 nu bijna zeker niet te benutten valt. Waarom moest ik nu ineens weer een 'korte' cyclus hebben, waarom moet hij nu net volgende week naar Florida: aaaarrrrgh. Anyway: ik ga dus nog niet aan teunisbloemolie (zeg ik het goed?) om de cyclus regelmatig te maken, want ik zit nu dus gewoon te hopen op een lange.. Pff, als je bedenkt dat een mens gemaakt is om zich voort te planten, zijn we maar verrekte weinig dagen vruchtbaar!

Zo, even lekker gezeurd..

Hee hoi!

Zeur maar lekker van je af hoor! Daarvoor zijn we hier. Kan me voorstellen dat je je er behoorlijk *?$$*//-+ onder voelt. Het probleem is dat wij vrouwen het zoooo graag willen, en het het natuurlijk zo goed mogelijk willen plannen. Dat komt niet altijd overeen met de plannetjes van onze mannen....:) Mijn man ligt nu trouwens met een verkoudheid op de bank, maar ik hoop echt dat hij fit genoeg is eind van de week om te klussen, want dan zijn het ook net mijn ei-dagen. (egoistisch eigenlijk he! )

Sterkte!
Lien

haaha, je eigenlijk wel... Nou ja, ze moeten er toch ook iets voor overhebben. Wij vrouwen doen al genoeg.

Ach, ik baal gewoon dat ik toch ongesteld werd, maar normaal gesproken zeg je dan: kom op, op naar de volgende ronde. Die duurt bij ons zeer waarschijnlijk alleen een maand langer, en met wachten heb ik gewoon moeite.. En dat congres duurt overigens maar 5 dagen, hij blijft er 4 dagen langer om een beetje vakantie te hebben. Dat gun ik hem ook, je komt niet elke dag in Florida, maar het komt alleen zo verrekte slecht uit .

Ik hoop dat jouw vriend snel beter is

Hoi!
Zo herkenbaar! Ik had ook allerlei klachten, precies wat jij ook omschrijft en was ook nog eens 6 dagen overtijd, toen mn ongi kwam....Ik heb ook nooit deze klachten zo lang, dus ik dacht ook al van alles.
Voor mij gaat het wel lukken deze maand, maar volgende maand slaan wij waarschijnlijk ook n ronde over, omdat mn mannetje ook voor z'n werk naar het buitenland moet, dus denk dat wij dan ook pech hebben... Dat is idd zuur, ik weet het.... We willen het liefst meteen NU, maar we kunnen helaas niet alles plannen.... Ik hoop dat je het n beetje van je af kan zetten meid!Weet dat je niet de enige bent. Weet niet of dat helpt, maar ik wil je hiermee gewoon ff n hart onder de riem steken!

Sterkte meid!

Liefs Anoek

moet wel zeggen dat het scheelt dat anderen het herkennen..

Ik weet eigenlijk niet precies wat teunisbloemolie is (ik weet niet eens of ik het juiste woord gebruik). Ik heb er hier voor het eerst over gehoord, dat het dient om je cyclus regelmatiger te maken. Ik neem aan dat het capsules zijn (??). In ieder geval ga ik het nóg niet aanschaffen, want als deze cyclus langer dan 33 dagen gaat zijn, maken we nog een kansje..

Zal voor je duimen dat je cyclus wat langer duurt nu!
Maar eh, kun je die teunisbloemolie gewoon bij de drogist kopen dan? ik had voor de pil ook altijd onregelmatige cyclus, en denk dat ik dat nu weer heb/krijg..... iemand een idee of dat helpt??

Liefs, Susanne

je hebt ze idd gewoon bij de drogist. kruidvat etos enz.   het zijn idd capsules. ik heb die vraag ook al gesteld hier en ik ben doorverwezen naar een topic in verleden.   als je bij zoeken het woord teunisbloemcapsules invoerd ,dan kom je bij de topic.   daar vertellen een aantal meiden dat ze er baad bij hadden.   ik zit er ook aan te denken maar mijn vriend vind het masr niks. hij zegt wie weet is het wel niet goed voor het kindje, want op de verpakking staat dat het niet tijdens de zwangerschap ingenomen mag worden

Terug
Bovenaan