ff zeuren

heey meiden

al ff niets van me laten horen wel reageren soms op de berichtjes van jullie ik ben vandaag 32 weken zwanger en ben ondanks alles nog steeds onzeker over me kleine ventje ben nog steeds bang em kwijt te raken en dat is iets wat ik zeker niet wil hij beweegt lekker en is sommige dagen wel wat rustiger juist die dagen maak ik me druk heb het er met de gyn ook wel over gehad en die zegt dat het wel goed is wat mij niet echt geruststeld maar hij doet het wel goed merk ook wel dat ie minder ruimte heeft donderdag krijgen we weer groei echo inverband met me zwangsuikermet 28 weken was ons kleine mannetje 1500 gram en toen zei de gyn dat als ie geboren zou worden met 9 maanden hij 8 pond zou zijn onze oudste zoon was ook 8 pond en die is vacuum gehaald want me bekken was te smal voor zijn hooftje en nu zie ik het ook niet zitten een kindje van 8 pond er uit te krijgen dat ie dan ook met de vacuum pomp gehaald word ik heb het er met me man over gehad dat als is hij idd 8 pond zou zijn bij de geboorte ik zou willen dat ie eerder gehaald zou worden sommigen vinden dit echoisties maar zei hebben er geen idee van hoe erg ik de vacuum bevalling heb ervaren wat vinden jullie?
al vast bedankt voor jullie berichtjes en het lezen van mijn gezeur

groetjes tamjoh

Mijn eerste is met de vacuum geboren en dat was inderdaad geen aangename verrassing, maar ik zie nu helemaal niet op tegen de bevalling. Ik heb een gesprek gehad met de gyn en die zegt dat de kans dat het de tweede keer ook een vacuum is, erg klein is. Het pad is zogezegd al gemaakt de vorige keer. Mijn eerste was toen 6 pond, deze wordt waarschijnlijk 7 pond, dus iets groter. Toch moet het beter gaan omdat je al een kind op de wereld hebt gezet en alles al wat ruimer is.
Als ik jouw was zou ik mijn zorgen voorleggen aan de gyn of verloskundige. Ik verwacht dat ze je wel gerust kunnen stellen, zelfs al wordt het weer een 8 ponder.

Hoi....

Vervelend dat je nog niet volop kunt genieten van je zwangerschap en met deze angsten loopt. Mijn eerste is met de keizersnede gehaald, maar de tweede was een "normale" vaginale bevalling. En bij de tweede stond ik ook onder controle bij de gyn (binnenkort weer) maargoed, toen ik ongeveer 40 weken zwanger was, wou de gyn niet langer wachten, omdat het kindje groot leek (8 pond) en mijn bekken te nauw zou zijn. En de gyn stelde toen zelf voor om het kindje de volgende dag te halen, ik zou ingeleid worden. Toevallig begon die avond de bevalling en was inleiden niet meer nodig. Maargoed, wat ik er mee wil zeggen, is dat de gyn zelf wel een schatting maakt of het kindje wel of niet door het bekken zal passen. Dus ik sta helemaal achter jou keuze, ik zou geen risico willen lopen. Sterkte aankomende weken, het komt vast goed, gewoon op je af laten komen, misschien dat deze bevalling wel weer heel anders verloopt.. je weet het toch nooit van te voren! Ik ben bijna 35 weken, en denk nu ook veel na over de bevalling die komen gaat.. ik was weer bijna volledig uitgescheurd en had enorme aambeien, daar kan ik weer heel erg tegenop zien. Ik denk aldoor, stel dat het nu al geboren word, dan scheurd de boel ook niet zo mega uit van onder haha.. tja afwachten, misscchien ben ik nu ruimer en pers ik rustiger, hopenlijk zonder knip of scheur!!!

Trouwens mijn tweede zoon was 4110 gram en paste wel door het bekken (bevalling van 3uur in totaal) tja..

Rustig aan doen, en het komt wel goed.
Liefs mammma

he tamjoh dat is geen gezeur toch.... ik begrijp je wel hoor!
ik zou er vooral over blijven praten met de VK, misschien dat ze je dan eerder kunnen inleiden en niet laten lopen tot 42 weken. Dat scheelt al zowiezo.
En angsten daarvoor hebben is helemaal niet handig. Gewoon uitspreken dus en aangeven wat JIJ wilt!

Succes en klagen hier mag altijd he!

Terug
Bovenaan