fftjes me voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
als allereerst wil ik iedereen hier feliciteren met hun zwangerschap!
ik ben mattanja 20 jaar
ik ben nu dus nieuw op dit gebied,ik ben nu 10 weken zwanger dus is het allemaal nog een beetje vreemd,je weet niet wat pijnen betekenen,en wat normaal en niet normale pijn is.
nou ik hoop dat er nog heel wat leuke gesprekken zullen komen.

groetjes mattanja

Hey meis,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
Ga er lekker van genieten want het gaat zo snel!

Liefs, isa (21 jaar bijna  33 wkn zwanger van mn 1e knulletje)!

Ook welkom namens mij op deze site!
Ik ben ook voor het eerst zwanger, en vind het allemaal heel spannend.
Ben hier bijna elke dag wel te vinden, vind het een leuk forum!
Veel succes verder, en vooral GENIET !
Mooie naam heb je trouwens.

xx Syrah

quote: syrah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2006 13:34:02'));

hi hi syrah,
heel erg bedankt voor jou reactie,vond ik heel erg leuk.
het is inderdaad heel erg spannend voor het eerst zwanger zijn,ik was vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest,dus was wel ff spannend,eerst een hele tijd vroegen ze allerlei vragen,ook over mijn partner ivm mischien eventuele afwijkingen of aandoeningen in zijn familie,wat wel pijnlijk was want we zijn nu inmiddels uitelkaar dus dat bracht wel wat spanning mee was wel even slikken.
maar verder verliep alles goed behalve het bloedprikken,ze konden niet een goede spier vinden dus moet ik daar weer voor speciaal naar het ziekenhuis.
het viel achteraf heel erg mee,mischien omdat het me in het begin me heel erg eng leek.

groetjes mattanja

p.s:hoe ver ben je eigelijk,en zijn er dingen waar jij nu ook extra last van hebt??

quote: isa84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2006 11:55:09'));

hi hi isa84,
heel erg bedankt voor je reactie,en jij ook gefeliciteerd met je zwnagerschap en wat leuk dat je al wet wat het wordt.

het is inderdaad heel erg spannend voor het eerst zwanger zijn,ik was vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest,dus was wel ff spannend,eerst een hele tijd vroegen ze allerlei vragen,ook over mijn partner ivm mischien eventuele afwijkingen of aandoeningen in zijn familie,wat wel pijnlijk was want we zijn nu inmiddels uitelkaar dus dat bracht wel wat spanning mee was wel even slikken.
maar verder verliep alles goed behalve het bloedprikken,ze konden niet een goede spier vinden dus moet ik daar weer voor speciaal naar het ziekenhuis.
het viel achteraf heel erg mee,mischien omdat het me in het begin me heel erg eng leek.

groetjes mattanja

hoi lelie

van gharte gefeliciteerd met je zwangerschap

geniet er van van want het gaat heel erg hard ,

je gaat heele leuke dagen meemaken tijdens je zwangerschap periode ,ik ben ook altijd op deze forum site

het is heel erg leuk hier

ik heb al een dochter van 6 half maand oud ben nu weer zwanger van 7 weken

groetjes ayse

Hoi Mat,

Ik ben nu 27 wk zwanger en het gaat nu allemaal best goed.
Ben vanaf dag 1 t/m 20 weken elke dag kotsmisselijk geweest,
wat echt geen pretje was, maar daar ben ik gelukkig vanaf.
Kon nauwelijks meer genieten van m'n zwangerschap en daar
baalde ik best van.
Momenteel heb ik weinig kwaaltjes, alleen dat ik sneller moe ben
en soms last heb van rugpijn, maar verder geen hele nare dingen.
De kleine groeit goed en schopt lekker alle kanten op.
Heerlijk om zo naar je buik te kijken als ie volop beweegt!

xx Syrah

Terug
Bovenaan