Fiene is geboren!!

Afgelopen maandag 9-3-9 is 4 dagen voor de uitgerekende datum Fiene Danique geboren. Vooral aan het eind een erg snelle bevalling.
Ze doet het erg goed en we genieten volop. In tegenstelling tot de voorspelde 8 pond was ze maar 3050 gram en 48 cm. Een klein poppetje dus.

Succes voor degenen die moeten en sterkte met wachten. Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker dat ze eerder kwam.

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Fiene! Wat heerlijk dat ze eerder dan de uitgerekende datum is geboren, daar hoop ik ook op!
En wat een mooie datum heeft ze uitgekozen hihi

Heerlijk genieten nu van de kraamtijd!

groetjes Mariska

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter...weeer zo'n mooie naam! Lekker genieten nu...
hoorde dat het mooie weer eraan komt, dus dat gaat vast  goed komen!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Errug leuke naam! En dat scheelt nogal 8 pond of net 6. Bij mij hadden ze ook een 8-pondertje verwacht en de kleine was net 7 pond. Geniet van je kraamtijd!

gr. Hanneke

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fiene! Fijn dat ze je niet te lang heeft laten wachten ;-)
Ze is inderdaad niet heel zwaar, toen Thom was geboren woog hij 3060 dus dat scheelt niet veel. Nu schatten ze de kleine wat zwaarder. Ik  ben benieuwd.
Geniet van deze mooie tijd!
Groetjes Laura mv Thom en bijna 39 wkn zwanger

Terug
Bovenaan