fiepke

A

Anoniem

Guest
hey fiep,
fieperdepiep, ik wil je even feliciteren met je keuze en zag dat eigenlijk alle dames op 1 lijn zaten hahahaha
weinig keus voor jouw dus , nee geintje
wil je in ieder geval heel veel succes wensen met alles wat je doet en hoop dat je gauw zwanger bent en alles goed met je gaat
ik duim in ieder geval voor je
veel liefs tamaar

thanx meid
tja eigenlijk wist ik wel wat ik wilde, maar verstand en gevoel zijn toch 2 verschillende dingen he
toch ga ik mijn gevoel volgen en hoop ik dat mijn verstand het bijhoud.
we moeten nog wel even een of twee maandjes veilig vrijen, ivm het huwelijk, maar daarna gaan we er gewoon weer vol voor.
voordeel is, dat ik dan al wel ongeveer een half jaar van de pil af ben, dus als het goed is heb ik dan een redelijke cyclus,
de laatste keer was ik bijna 2 weken overtijd, de ronde na de miskraam, dus het is weer afwachten wat deze ronde brengt.
maar het komt allemaal wel goed.
bovendien had ik vandaag een hele goede dag, die kon ik wel gebruiken na een week piekeren.
had een grote bos van mijn lief gekregen, hij had ze laten bezorgen door de bloemist, en we hebben ook nog eens een financiele meevaller te horen gekregen. het is nog niet zeker of we alles mogen houden, maar het is een leuk bedragje, dus heb echt een top dag!
alles komt goed en ik ben blij dat ik nu mijn keuze toch echt heb gemaakt, ook al staat niet iedereen erachter.

knuffel en trusten

hoi fiepke,
ik ben zo blij dat je eindelijk voor jezelf duidelijk bent over je keuze
en meid, wat heerlijk he het gevoel lekker achterna
weet nog dat toen ik in juni mijn pilletjes in mijn nachtkastje mocht laten liggen dat ik een koning te rijk was hihi nu nog ga ik al eens naar bed en kan ik vaak denken och nee je hoeft geen pil meer te slikken
zie je wat n gewoonte het word he
verder hoop ik dat we je toch nog al eens hier zien en wens ik je veel succes met alle voorbereidingen voor je huwelijk geniet daar ook maar lekker van , dat is ook een hele leuke tijd en verder krijg je die 2 of 3 maandjes ook gauw om hoor
heel veel liefs van tamaar

ja het enige nadeel voor mij was, als ik de pil niet slik, dan moet ik foliumzuur slikken/
nu begin ik daar natuurlijk pas weer aan als we er echt voor gaan, maar dan denk je er toch nog iedere avond aan, zucht...
ik hoop maar dat het allemaal snel gaat, het duurt allemaal al zo lang

bedankt he!

hoi fiep,
geloof me , de tijd vliegt voorbij hoor
nieuwe baan en thuis veel te doen , een bruiloft voor de boeg...
heerlijke tijd allemaal en denk maar eraan dat je je kidje over 12 jaar zoiets een hoop leuks kan vertellen hahahahaaha
liefs tamaar

Terug
Bovenaan