Fiets stoeltje

Hoi meiden,

Wat voor fietstoeltje hebben jullie? Voor voorop de fiets. Zijn jullie er tevreden over? Waar heb je op gelet bij het kopen? Bij een fietsenzaak gekocht of online?
 
Wij hebben Bobike. Gekocht in een fietsenzaak, zij hebben ons geadviseerd. Eerlijk gezegd niet veel verder gekeken, maar wel tevreden met het stoeltje. Inmiddels ook het stoeltje voor achterop van dit merk gekocht.
 
Thule yepp nexxt Mini. Vond het fijn materiaal (als crocs) en handige sluiting die magnetisch is. Online gekocht omdat dat vaak toch wat voordeliger is. Ik heb deze zowel voor voorop als achterop( dat is de maxi) Mijn man en ik hebben beide de adapter aan het stuur bevestigd zodat het stoeltje makkelijk van de een naar de ander overgeklikt kan worden
 
Een Urban Iki. Heel erg happy mee! En gekocht bij de fietsenzaak. Online en in de winkel was dezelfde prijs en nu kan ik eens terug als iets mis is. 
 
Wij hebben voor voorop de Bobike mini one met windscherm. Erg fijn stoeltje. Ik vind een windscherm wel erg fijn voor de kleine. Anders krijgt ze alle wind, regen enz in haar gezicht. Nu zit ze een beetje beschut.

Heb hem online gekocht. Hier bij de fietsenzaak moesten ze hem bestellen, dus toen dacht ik dat kan ik zelf ook wel. Hij is heel makkelijk te plaatsen, dus daar is geen fietsenmaker voor nodig.
 
Wij hebben de Thule Yepp mini, maar helaas past hij niet op mijn fiets (tenminste, als dat stoeltje aan mijn fiets hangt kan ik niet meer op of afstappen). Dus let wel ff op of dat past op je fiets. Bij mijn man past hij prima (hij stapt natuurlijk ook anders op), en voor mezelf heb ik dus alleen de Thule Yepp Nexxt Maxi voor achterop.
Ik denk dat er een nieuwe fiets moet gaan komen voor als ons tweede kindje straks goed genoeg kan zitten voor een fietsstoeltje... 
 
Terug
Bovenaan