fiets-stoeltje

Hoi,
Mijn vraag:fietsstoeltje voor of achter?
Ik heb nu een fietsstoeltje voor op de fiets,wanneer mogen ze na achter?Wie heeft kindje al achterop?Mijn meisje is bijna 19 mnd.
groetjes gaby

Hoi,
Milan zit bij mij al iets meer dan een half jaar achterop. Voorop was met zijn 14 kilo gewoon niet meer te doen. Volgens mij mag het vanaf 9mnd. Als de kleine maar goed en stevig zit. Mijn vriendin heeft haar dochtertje nog nooit voorop gehad, ze zat altijd achterop. Milan is nu 17maandjes en hij vind het ook wel leuk achterop, want dan kun je mama lekker op de rug slaan en kietelen onder haar jas....

Groetjes Jolanda

Bij mijn mama fiets zit een instructieboekje waar in staat dat ze veiligste plek voor een kind op de fiets achterop is! Maar goed heb er 2 dus gewoon 1 voor 1 achter en daarbij volgens mij kan een kindje van 8 maanden toch niet meteen achterop vanwege gewicht en stabiliteit. Maar nu ze 1,5 zijn kan het zeker hoor!

Ze mogen best achterop hoor.

Hier 2 kids, dus 1 voor en 1 achterop. Maar ik moet zeggen dat ik Gijs ook zo lang mogelijk voorop heb gehouden: ik vind het zo gezellig, zo'nkindje dichtbij.... Het ruikt zo lekker en samen de wereld bekijken vanaf de fiets vind ik nog steeds heerlijk (je ziet toch net niet meer hetzelfde met een kindje achterop).

Groetjes en fiets ze!
Susan

Yoëll zit al een hele tijd achterop. Aangezien ik het best zwaar vond worden aan mn stuur.
Hij vind het erg leuk achterop, want dan kun je zo lekker op mama's kont trommelen onderweg

elise zit ook vaak achterop (als der grote zus tenminste niet mee is)
voorop is eigenlijk een drama ze wil dan persee mijn stuur vasthouden en dan hebben we een hele strijd
achterop vind ze geweldig kan je ook lekker je koude handjes op mama's rug leggen en dan gaat mama heel hard gillen en das nog eens dikke pret

saskia

Thijs (18 mnd) zit nog lekker voorop. En ik wil dat ook zo lang mogelijk zo houdij en. Ik vind 't zo gezellig zo samen op de fiets.
Hij zal wel een keer naar achter moeten maar liever niet.    

Groetjes
Jama mv Thijs

Terug
Bovenaan