Fiets-tips gevraagd!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag een baaldag en dat allemaal vanwege mijn mooie, maar verder irritante mama-fiets.
Vanmorgen Roos naar school gebracht, kom ik thuis breekt de standaard af.
Er zijn ook al veel spaken gesneuveld in de paar jaar dat ik 'm heb, en het stuur zit te los en is niet vast te zetten.
Ben er helemaal klaar mee en zit al de halve ochtend fietsen te kijken op de pc maar wordt daar niet veel wijzer van.
Dus wie heeft goede ervaringen met een fiets, moet echt een stevige zijn die mama + 2 kids kan vervoeren. Een mamafiets hoeft het niet te zijn, ik zit nu zelf te denken aan een oma-fiets, lekker oer-degelijk + fiets lekker ik heb er alleen geen ervaring  mee met kinderzitjes.
Dus als er iemand een tip heeft graag, ondertussen zoek ik nog even verder!!!!

groetjes Daniëlle.

Hoi Danielle

Wat zul je inderdaad balen zeg! Vakantie voorbij, fiets kapot, niet helemaal jouw dag dus... Ging het wel oke met Roos vanochtend?

Anyway, terug naar de topic: ik heb zelf een Gazelle Bloom (een mamafiets dus) en ben er erg blij mee, en dan met name met het stuur dat je vast kunt zetten en de fijne instap. Voor de rest blijft het gewoon oppassen met 2 kinderen op de fiets. Nadeel vind ik dat ie zo zwaaaaar is. Dus zeker nu met 2 kleintjes vind ik veiligheid nog voor alles... Zodra de oudste alleen fietst, gaat ie er weer uit voor een lichter en sportiever model, maar dat duurt nog wel even dus.

Niet echt tips dus, maar als allerlei onderdelen zo gauw stuk gaan, zou ik toch eens teruggaan naar je leverancier om te klagen, want dat mag toch eigenlijk niet, die dingen zijn er duur genoeg voor om een paar jaar mee te gaan zónder dat er iets afbreekt......

Succes ermee
Groetjes, Susan

Hoi Danielle,

Ik heb een gewone opoe fiets met een zitje voor en achterop!
Voor de veiligheid heb ik er zo'n brommer-standaard