Fietsbeugel Quinny ZAPP

Wie -o-wie weet waar ik de nieuwe fietsbeugel voor de quinny zapp kan krijgen? Bij mij in de buurt is hij nog nergens verkrijgbaar, terwijl hij medio maart zou komen.

Gebruikt iemand de zapp al op de fiets, bv met oude fietsbeugel (past dat? Is dat veilig?)of andere constructie?

Ben erg benieuwd, want heb dat ding speciaal gekocht voor op de fiets en het wordt nu eindelijk lekker weer....

Groetjes Janneke
 
Hallo,

Volgens mij is de levertijd opgeschort naar midden mei. Ikzelf heb er een besteld via internet en hij wordt opgestuurd zo snel ze hem daar binnen hebben. En ik heb ook al bij andere webwinkels gekeken, en ook daar zeggen ze allemaal medio mei.

Mag ik vragen waar en voor hoeveel jij de Zapp gekocht hebt. Ik heb er 169 euro voor betaald, maar ik hoor van verschillende kanten dat ze vanaf 145 euro ook te koop worden  aangeboden.
 
Nog een berichtje van mij.
Ik bedenk mij net dat er ook een tas bijzit, die je misschien wel aan je stuur kan hangen of over je schouder, maar misschien is dat te gevaarlijk.
 
Ik heb de beugel inmiddels (sinds 3 dagen).
Die tas is een onding, hoop gedoe om hem daar in te wurmen, en over je stuur veel te zwaar.
Maar fietsbeugel is ideaal!

Bedankt voor je reactie nog!
 
Terug
Bovenaan