fietsen met baby

Hoi dames,
Nou, ik heb geen rijbewijs en ben dus eigenlijk op zoek naar een manier om met Tygo te gaan fietsen.
Hebben jullie tips om toch met je baby te kunnen fietsen?
 
Er zijn beugels om een maxicosi op je fiets te plaatsen.
En anders zo´n aanhangwagen voor de fiets.
Of een draagzak.

Moet er eerlijk bij zeggen dat het me allemaal niet echt geweldig lijkt maar, zie dit regelmatig om me heen gebruikt worden.

Liefs, Lique
 
Ik moet straks Maud ook van de creche gaan halen en aangezien we maar 1 auto hebben en mijn vriend deze altijd nodig heeft voor zijn werk, haal ik haar met de fiets op, en dan wil ik Maud in een Babybjorn draagzak doen, want een maxicosi op de fiets plaatsen lijkt me helemaal niets.
 
Ik zou zelf voor een fietskar gaan. Ik zie veel moeders op school met zo'n kar. Als het goed is, kun je de maxicosi er in zetten en als je hem loskoppelt, is het gelijk een buggy. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
 
Ik zou zelf voor een fietskar gaan. Ik zie veel moeders op school met zo'n kar. Als het goed is, kun je de maxicosi er in zetten en als je hem loskoppelt, is het gelijk een buggy. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap.

Ik weet niet of ik zelf met een draagzak op de fiets zou gaan zitten, maar dat is persoonlijk.
 
Ik mag niet eens gaan fietsen met de kleine van mijn vriend. Ik vind het ook maar een eng idee. Ik heb ook geen fiets trouwens die is vorige week langdurig geleent.
 
Mijn zus had een moederfiets en kon de maxicosi achterop zetten ik denk dat dit wel veiliger is dan een draagzak.
Volgens mij mag je met een draagzak echt niet fietsen.
En fietskar lijkt me ook wel veilig hebben ze ook geen last van wind en regen.
 
Terug
Bovenaan