fietsen met mama (foto)

A

Anoniem

Guest

gister ben ik met mama helemaal naar oma gefietst nou ja... mama heeft gefietst en ik heb vooral genoten!

en toen ik van de fiets af was wou ik me zonnebril niet meer af! staat me wel goed he! hihih

groetjes djesslyn 11-06

Hoi Djesslyn,

Fietsen is echt kei gaaf he. Ik zit altijd te genieten en laat mama het zware werk doen. En wat een stoere bril heb jij, staat je zeker goed!! Ik heb ook al een stoere bril en die ag ik soms ook op.

groetjes Marissa

hai,wat een superleuke fotootjes zeg!!!

maar waar heeft jouw mama die mooie schoentjes vandaan??
wij kijken overal maar nergens van die kleine maatjes te krijgen...

en ze zijn zoooo leuk.

groetjes en een dikke knuf v jayda en mijn mama

Hoi Djesslyn,

wat een leuke foto's!! Was het fietsen leuk?? Ik heb nog nooit gefietst. Papa moet nl. eerst de fietsen in orde maken! Zal eens tegen mama zeggen dat ze hem onder zn kont moet schoppen
Je hebt idd een hele gave zonnebril.
Ik heb er ook 1tje, maar die wil ik nooit ophouden.

Groetjes Dylano.

HAAAAAAAI

Leuk he!!!!!! Fietsen.
Als het mooi weer is gaat mama altijd een stuk met mij fietsen en dat vind ik echt GEWELDIG.

Maar even een vraagje, waar heb jij die kleine maat crox vandaan, mama is zich suf aan het zoeken, maar kan ze nergens vinden. Ik vind ze erg leuk!!!

Dikke knuffel Maud

Oh ja fietsen is ook mij favo bezigheid... Zelfs gisteren door de regen vond ik het ook leuk hihi.....(gelukkig druppelde het maar een heel klein beetje...)

liefs Jennifer

Hoi,

lekker he, zo op de fiets. Dat vind ik ook zo leuk om te doen. Dan kijk ik mijn ogen uit en zie vanalles en kan dan ook heerlijke geluidjes maken.

Dylano, misschien kan je je moeder ook wel een schop onder haar gat geven en haar zelf haar fiets in orde laten maken. Zulke dingen doet mijn moeder ook altijd zelf. Een lekke band plakken daar draait ze haar hand niet voor om. En het stoeltje kan ze ook prima zelf monteren, beter dan pappa, want die zegt dan allemaal rare woorden die ik van mamma helemaal niet mag zeggen. En als jou pappa net als die van mij is dan is het waarschijnlijk ook vlugger als je mamma het zelf doet.

Groetjes van Stijn

Hoi Stijn,

helaas, die schop onder mama's kont, werkt bij mijn mama niet. Mijn mama is erg onhandig met dat soort dingen. En papa en mama hebben de afspr. dat papa de technische dingetjes doet, en mama al de rest in huis!
En mama had het wel in orde gemaakt hoor, als ze dat kon.
Papa is helaas heel veel werken, centjes verdienen voor ons. En over 21wk komt mijn kleine zusje of broertje, dus daar moeten ze nou ook weer voor gaan beginnen.

Groetjes Dylano.

Terug
Bovenaan