Fietsen met spreidbeugel

Zou zo graag met milan willen gaan fietsen zo gauw hij natuurlijk zelfstandig kan zitten. Zijn er dames die ervaring hebben met kindjes in een spreidbeugel of dat ook kan en dan vooral of ze in een fietsstoeltje kunnen.

hoi hoi,

Ben even voor je aan het google gegaan.
En kom daar op het antwoord dat Milan gewoon mee kan in een GMG zitje.
Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes Sonja

Vanaf wanneer mogen baby's mee in de fietsstoel? Zit daar een leeftijd aan? Ik zie op internet vaak vvanaf 9 kg staan, maar dan moet ik met mijn lichtgewichtje nog even wachten.....

@oktobermamma:
Volgens mij moeten ze dan echt goed en zelfstandig kunnen zitten. Heb ook al gelezen dat je er best nog even mee kan wachten, ook al kunnen ze al zitten. Want het schijnt best een belasting te zijn voor hun ruggetje.

Een vriendin van mij is met haar 2 kindjes gruwelijk gevallen van de fiets. Dochter achterop was ongedeerd. Maar zoontje voorop flinke hersenschudding. Dus ik weet niet of ik haar uberhaupt wel aan mijn stuur wil hangen... Dan maar eventjes wachten tot ze achterop mag. Iemand een idee wanneer dat kan/mag???

Greetz

Ze zeggen vanaf 9 maand, en dat ze zelfstandig kunnen zitten.
Zolang als ze zelfstandig kunnen zitten mag je gaan fietsen.

Wij zijn vorige week een 12km wezen fietsen.
Lieke vond het heerlijk en was zo vertrokken, ze lag met haar hoofdje op mijn hand te slapen.
Toen we thuis kwamen hebben we haar gelijk in bed gelegd.

Terug
Bovenaan