fietsen

hallo allemaal,
mijn zoontje is ruim 6 mnd en kan nog niet alleen zitten alleen met ondersteunig maar nu is mijn vraag wanneer mag ik met hem fiesten in het fieststoeltje moet hij dan echt helemaal zelfstandig kunnen zitten?
alvast bedankt!
groetjes,
anja
 
Hoi Anja,
Hij moet eerst wel goed zelfstandig kunnen zitten voordat je met hem kunt fietsen. Meestal kunnen ze dat zo rond de 9 mnd. dat ze zelf gaan zitten enz. en dan kun je ook gaan fietsen. Nog eventjes geduld dus!
En voor als het zo ver is heel veel fietsplezier.
Groetjes,
Sandra
 
Nog niet gaan fietsen hoor, dan moeten ze echt goed kunnen zitten. Het ruggetje kan dat nog niet hebben. Meestal kun je rond 9 maanden pas echt gaan fietsen met je kleintje.
 
Beste Anja,
Zeker wachten totdat hij zelfstandig kan zitten. Heb op het forum eenzelfde soort vraag gelezen met als antwoord een verhaal over een baby wiens nekje gebroken is tijdens een fietstocht. Ouders dachten dat het kleintje lekker aan het slapen was en merkten dit pas bij thuiskomst...lijkt me afschuwelijk... ben hier in ieder geval zelf zo van geschrokken dat we nog maar eventjes wachten...

groet......Babette
 
ja, dat moet echt anders kunnen ze beschadegingen aan hun ruggemerg krijgen.. dan is zn rug niet sterk genoeg om alle schokjes te verwerken en zolang overeind te zitten..
 
Hallo Anja,

Sluit me aan bij Sandra, meestal rond 9mnd, en vind je het niet een beetje te koud nu voor zo'n kleintje.
Voor als het zover is wens ik je veel fietsplezier. Groetjes Mariëlle
 
Terug
Bovenaan