Fietsen???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Van waaneer gingen jullie fietsen met je kleintje.
Stephan is nu 7 maanden dus ik heb zaterdag als verrassing een nieuwe fiets met kinderzitje gehad, dus ik helemaal blij en heb natuurlijk ook al een stukje gefietst.

Stephan kan al aardig goed rechtop zitten ds het gaat op zich prima ik denk alleen niet dat ik al hele lange afstanden kan fietsen.
Dus van af hoeveel maanden begonnen jullie te fietsen met je kindje.

Groetjes Pam mv Stephan

Ik begon te fietsen met yoëll toen hij 6 maanden was.
Toen nog maar kleine stukjes en nadat hij geslapen had.

Nu houdt hij het al beter en langer vol, maar ikzelf ben bang dat als hij moe is en op de fiets terug moet, hij is slaap zal vallen.
Ik heb een buggydrager op mn fiets, zodat mn buggy mee kan en hij dan als we ergens aangeland zijn in de buggy kan slapen.

Er wordt gezegd dat als je kind goed zelfstandig kan zitten mee mag op de fiets en ik denk dat de tijd die je fiets af hangt van het kind.

In ieder geval veel fietsplezier

Pauline

Ik ben met Lukas denk ik begonnen toen hij een maand of acht was. Hij kan goed zitten maar ik ga nog steeds geen lange stukken omdat ik vind dat hij heel erg heen en weer hobbelt in het stoeltje. hij vind het wel erg leuk

HOI,

Wij zijn twee weken geleden begonnen met fietsen en toen was ze 10 maanden. Ze kan nu goed en gaat zelfstandig zitten. Eerst kleine stukjes fietsen maar het gaat prima. Ik zal zelf niet te vroeg gaan fietsen omdat ik het verhaal ken van een moeder die met haar kleintje te vroeg ging fietsen en het kindje heeft de nek gebroken. Ze moeten echt goed kunnen zitten omdat ze tijdens het fietsen toch wat hobbels moeten kunnen opvangen met nek en rug.
Heb zelf heel lang uitgekeken naar het fietsen maar pas naar een aantal weken van erg goed zitten ben ik het fietsstoeltje gaan kopen. Veiligheid voor alles!!

Veel fietsplezier straks!!

Marielle

Ook wij fieten geregeld kleine stukjes. Tijn is nu 7 maanden en kan sinds een maand goed zelfstandig blijven zitten. We zijn begonnen met rondjes van 5 minuten, afgelopen zondag hebben we zo'n half uur gefietst en Tijn vindt het geweldig.

Groetjes Danielle

Wij zijn begonnen toen Danique 9 maanden oud was.
Ook kleine stukjes.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan