Fietsen

Jesse wil niet fietsen, hij beweegd zijn voeten zodat de 3 wieler wel vooruit komt.Of ik moet hem duwen.
Als ik met hem oefen met de voeten op de tappers wordt hij boos.
Laatst stond er een tractor in een bouwmarkt en daar ging meneertje opzitten en trappen maar. Pffff..

Ik wil graag dat hij gaat fietsen, maar hoe doe ik dat?

Gr Linda

Ik heb helaas geen tips voor je...hier ook een meiske dat wel op de driewieler gaat zitten maar dus niet mee trapt. Ik vind het ook wel best zo, als ze eraan toe is komt het vanzelf wel denk ik dan maar.
Ik denk ook niet dat je Jesse te veel moet pushen, het moet wel leuk blijven voor hem natuurlijk. Komt vast uiteindelijk goed.

groetjes Tamar

Hoi hoi,

Wij hebben hier dus zo'n tractor, haha!
Maar Sven zet zijn beentjes op de grond en kruiert zo vooruit. Hij wil wel trappen als we hem een zetje geven. De eerste trap om dat ding op gang te krijgen is gewoon nog te zwaar.
Dus misschien als je hem een zetje geeft zodat hij al wat vooruit gaat?
En anders gewoon zo laten en over een maand of zo nog eens proberen. Soms moeten ze gewoon ineens het licht zien.....

Groetjes,
Maike

Hey grappig om te lezen. Ik dacht dat Isabelle de enige was die nog niet wegraced op haar driewieler!
Ik las ook al over een kindje die al op een echte fiets rondcrossed. Grappig om die verschillen te zien!

Groetjes Babybelle

Tara heeft voor haar tweede verjaardag een driewieler gekregen, maar ze trapt ook nog niet zelf. Ik duw haar meestal met de duwstang, ik denk ook dat het vanzelf wel komt, als het tijd voor ze wordt. Jesse is in ieder geval niet de enige ;-)

Groetjes,
Shivana

Tara heeft voor haar tweede verjaardag een driewieler gekregen, maar ze trapt ook nog niet zelf. Ik duw haar meestal met de duwstang, ik denk ook dat het vanzelf wel komt, als het tijd voor ze wordt. Jesse is in ieder geval niet de enige ;-)

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan