Fietsen

Hoi,
heeft iemand van jullie al gefietst met de kleine?
ik wil zo graag fietsen met die kleine, ik heb een fiets een fietszitje en ze kan prima zelfstandig rechtop zitten.
maar als ik t fietszitje op mn fiets doe kan mn stuur niet meer helemaal draaien. Is dit normaal? ik heb een omafiets. misschien heeft het daar mee te maken? als ik t zitje op de lagere haken hang kan mn stuur wel helemaal draaien maar hangt t zitje een beetje naar achter gekantelt zeg maar. ik snap er niks van. wat doe ik fout? en er zit zo weinig ruimte tussen mijzelf en t fietszitje. als ik afstap zit ik er tegenaan.
raar toch.
Ik ga maar sparen voor een moederfiets denk ik maar voorlopig zal ik t met deze fiets moeten doen.
Iemand ervaring hiermee?
Gr, m

hey..

nog geen ervaring mee (we hebben een karretje achter de fiets..) maar je hebt ook moedersturen! bij de fietsenmaker te halen.. dan zit het stoeltje in het stuur.. en heb je dr dus geen last van met op en af stappen...
misschien dat dat het wat makkelijker maakt?

succes!

Ik fiets al sinds dat de kleine een half jaar is en dat gaat echt prima! Ik deed geen lange stukken, alleen naar school en af en toe eens een boodschapje en hij vond en vindt het nog steeds helemaal geweldig!
Ik heb zelf een bobike sitje en dat zit aan je stuurpen, dus die zit best ver tegen je stuur aan. Ik heb met draaien eigenlijk geen probleem en ik het toch een gewone fiets. En je gebruikt het stoeltje voorop toch niet zo heel lang...
Veel fietsplezier!!

wij hebben afgelopen week via marktplaats een complete moederfiets gekocht, ben er nu al superblij mee! gisteren voor het eerst wezen fietsen en dat ging echt super lekker!
Gezien mijn (zwangere) formaat is zo'n fiets wel fijn, anders zit ik volgens mij binnen de kortste keren klem! en ook straks met 2 is dit denk ik een stuk fijner fietsen!
Anders zou ik even langs een fietsenmaker gaan, die kan je misschien helpen met het stuur.

Ik heb een mamafiets sinds nr 1 dus bijna 6 jaar geleden en ik blijf het een heerlijke fiets vinden.
Brannon heeft nog niet op de fiets gezeten, hij was eind december pas 8 maanden en ik vind dat nog veels te vroeg voor het ruggetje, wil wachten tot halverwege februari. Dus met 10 maanden als ik zeker weet dat het ruggetjes sterker is.

Hoi hoi,

Tijn zat vroeg op de fiets (maand of 6, 7), Wout heeft er nog niet op gezeten. Die is ook veel wiebeliger dan Tijn was naar mijn idee. Bovendien is het seizoen er nu ook niet zo naar...
Ik heb nooit een mamafiets gehad en tot ruim 39 weken gefietst met stoeltje voorop. Ging prima. Afstappen iets moeilijker maar kan met mn voeten aan de grond dus stoppen ging prima...

groetjes Natasja

Hey,
ik heb inmiddels marktplaats afgezocht en ga vanmiddag even kijken bij een 2e hands mamafiets. Ik koop de fiets voor mijn verjaardagsgeld, goede oplossing zo.
Ben benieuwd of ie gaat bevallen. Het is een sparta amazone met 7 versnellingen. Heeft iemand ook zo'n fiets en bevalt deze?
ik had nog een keer op mijn eigen fiets gefiets met nooya maar als ik wil op en afstappen moet ik met mn buik en borsten klem tegen t zitje gedrukt zijn en dan moet ik mn kont over of voor t zadel wurmen, als een slangemens. En ik ben niet eens mollig ofzo. en ik ben maar 1,60 dus kan ook niet bij de grond. Dus lijkt me niet zo verstandig om dat te blijven doen.
Groetjes

Terug
Bovenaan