fietsen

gisteren voor het eerst wezen fietsen met ethan
en leuk dat hij het vond hij kan al een tijd goed zelfstandig zitten en wou eigenlijk ook wel eerder beginnen maar omdat hij niet lekker in zijn vel zat maar even gewacht

eerst maar 2x een blokje rond gegaan en dat hield hij erg goed begon zelfs te huilen toen hij uit het stoeltje gehaald werd haha

nu maar lekker opbouwen

Oh wat leuk zeker voor jullie want als ik me niet vergis heb je geen auto om ff de deur uit te gaan toch? Lekker van genieten. Wij kijken er ook naar uit maar Jochem zit nog niet, hij is nu eerst druk met draaien rug-buik, buik-rug, sinds hij dat ondekt heeft vermaakt hij zich daar mee.

Geniet er van, vandaag nog lekker zonnetje en droog weer dus ik zou zeggen lekker er op uit.

Dianne

we hebben we een auto maar ik heb geen rijbewijs en deed alles met openbaar vervoer echt een kriem als ik naar me ouders wil gaan ben ik daar fietsen 10 tot 15 min en met de bus doe ik er een uur over

Leuk hoor!

Ik kan ook niet wachten tot ik Tim op de fiets mee kan nemen. Hij is nu 8 maanden maar volgens de fysio moet ik er nog mee wachten. Dat doe ik dan maar braaf. Maar wat zal ik blij zijn als ik niet meer iedere keer op en neer naar de school van mijn oudste hoef te lopen maar gewoon de fiets kan pakken!

Ook hier word er al gefietst en kyan vind het prachtig! Gister voor het eerst wat verder geweest samen met een vriendin en haar kindje! Ze keken alleen maar naar elkaar echt zo schattig!!

Wat zou ik graag fietsen met Connor maar dat gaat nog even duren ben ik bang. nu iedere keer de oudste met de auto naar school brengen, lopend is te ver, niet om te lopen maar qua tijd met de lunch. Als je dan moet lopen heb je geen tijd meer om te eten nl. Met de fiets is het maar 5 minuten en met de auto 10, je moet dan helemaal omrijden. Hoop dat ie snel gaat zitten, lekker fris op de fiets 's ochtends!!

Vandaag weer lekker gefietst met zijn 3tjes nu iets lang.. Naar mijn ouders heerlijk was het bij me ouders wat gedronken en toen terug en ethan was gewoon in slaap gevallen wat ik overigens best eng vind heb de hele weg zijn hoofdje vast gehouden.

Terug
Bovenaan