Fietsen

Heb sinds de laatste twee weken onwijze last van mijn buik tijdens het fietsen. Harde buiken en kramp. Heeft iemand van jullie daar ook last van? Vanmorgen fietste ik naar huis vanuit mijn werk en moest ik werkelijk stoppen omdat ik steken in mijn bovenbuik kreeg. Ben terug naar mijn werk gegaan en heb mijn mannetje gebeld of ie me kon komen halen. Gelukkig kon hij me komen halen. Voelde me alleen zo'n zeikerd dat ik niet eens een ritje van 15 minuten naar huis kon maken. Gelukkig ga ik vanaf dinsdag met verlof.

Geen kramp, maar wel harde buiken tijdens fietsen. Verder zit de buik me bij het fietsen vaak ook wel in de weg. Gelukkig komen de harde buiken niet voortdurend tijdens het fietsen, want ik vind het voor kleine afstanden wel makkelijk of even de fiets te pakken. Maar ben blij dat maandag mijn laatste werkdag is, moet ook zo'n 15 min naar het werk fietsen, maar ook 2 keer per week onze peuter van de creche halen. Dat kan in mijn verlof met de auto, maar vanuit het werk is dat onhandig (werk in de binnenstad, parkeren is lastig en kostbaar)

Wow dat jij nog fietst. Ik ben met 32 weken echt gestopt met fietsen, dat lukte gewoon niet meer.
Alleen in uiterste nood en als de kinderen niet mee hoeven stap ik nog op de fiets. Soms heb ik echt het gevoel dat ik op een babyhoofdje zit (onzin natuurlijk).

Wow ik weet niet wat ik lees, dat jullie nog fietsen. Ik heb vanaf 20 weken al niet meer kunnen fietsen, omdat ik er last van kreeg in mijn buik en rug.... Ik doe sinds die tijd alles lopend of met de auto...

Ik ben ook al een poosje niet meer aan 't fietsen. Vorige zwangerschap met 31 weken gevallen en had mn knieschijf toen verschoten, dus ik haal 't ook echt niet meer in mn hoofd.
Grappig inderdaad om te lezen dat er nog wel fietsenden onder ons zijn.. :)

ja hoor, als het aan mij ligt fiets ik nog wel even door :)
vorige keer tot 42 weken! (ging beter dan lopen)
Maar, stel je er niet te veel bij voor. het is echt een oude-wijven tempo (sterker nog, de oudjes fietsen me tegenwoordig voorbij, ook die zonder electrische hulpmotor!)

Tot nu toe nog geen last van het fietsen. Nu moet ik zeggen dat ik niet dagelijks fiets.
Misschien dat dat ook scheelt.

Ik fiets nog steeds wel (niet elke dag). Ik doe het wel rustig aan en dan gaat het goed (ook met een peuter voorop van ruim 1,5 jaar).

Ik heb ook zoiets als ik niet meer fiets dan kom ik helemaal nergens meer en hoe langer je in beweging blijft hoe beter het is...

Terug
Bovenaan