fietsen......

Oh wat een weertje en wat zou ik graag met mijn kleine en grote man een eindje gaan fietsen, maar Jochem zit nog niet heel stevig als je hem neer zet dus laat ik toch nog maar ff geduld hebben of niet?
Wanneer zijn jullie gaan fietsen?

Ik heb ook gewacht met fietsen tot fedde zelf kon gaan zitten en stevig zat. Ik denk dat hij 9 of 10 maanden was toen hij dat kon. Toen hebben we een klein stukje gefietst en opgebouwd.

Wij zijn begonnen met fietsen toen Tim een maandje of 8 was. Hebben dit wel in samenspraak met de fysio gedaan, die heeft toen gekeken of hij goed genoeg kon zitten. Volg je gevoel, zou ik zeggen.

Ik heb in november pas een mamafiets gekocht en toen een paar keer een eindje gefietst. Maar die keren zijn op 1 hand te tellen. Hij was toen 8 maanden en kon ook al heel vroeg goed zitten. Vorige week hebben we de fiets weer afgestoft en zijn weer aan het fietsen gegaan.

Nick kon al vrij snel goed zelfstandig zitten, toch zijn we pas vorige week (Nick is nu net 11 mnd) begonnen met fietsen. Het schijnt best zwaar voor die kleintjes te zijn om zo lang hun hoofdje goed rechtop te houden met al dat gehobbel. Hij vind het wel geweldig!

Terug
Bovenaan