fietskar

Hallo dames,
Heeft er iemand op dit forum ervaring met een fietskar? Hij wordt ook wel kidcar genoemd. ik ben van plan om er een aan te schaffen...
Hoe zijn jullie ervaringen? Waar hebben jullie hem gekocht en wat hebben jullie ervoor betaald?
Bedankt!
J
 
Hoi J, Mijn schoonzusje heeft er een. Zij vinden dit echt ideaal. Het zijn daar echt fietsfanaten. Ze zetten de maxi cosi erin vast en gaan maar!! Straks als de meiden allebei groot genoeg zijn (ze zijn 2,5 en 9 maanden) kunnen ze er samen in zitten op een bankje. Ik weet niet wat ze ervoor betaald hebben. Zij hebben hem tweedehands gekocht. Nou succes Groetjes Laura
 
Hoi,
Ik heb wel eens een fietskar geleend en met drie kinderen is het wel handig (2 erin, 1 achterop de fiets). Waar je aan moet denken: kan hij door de poortdeur, schuurdeur, kan hij makkelijk inklappen (om in de auto mee te nemen of in de schuur te zetten). Op www.trosradar.nl onder de zoeker 'fietskar'kun je testen zien van fietskarren. Op marktplaats.nl staan er veel te koop. Veel plezier met fietsen!
 
Ze zijn inderdaad handig maar kijk wel uit wat je koopt.. De goedkopere merken zijn lang niet zo veilig als de wat duurdere.. Ze zijn helaas niet goedkoop geloof ik.. Vraag het is na bij je fietsenwinkel..
 
Terug
Bovenaan