Fietskar?

Hallo,

Ik heb een dochter van ruim 4 maanden en nu het mooi weer gaat worden, willen we graag gaan fietsen. Het liefst heb ik een fietskar, maar waar moet ik op letten bij de aanschaf? Ik had er 1 gezien waar de maxi cosi in kan, is dat bij allemaal zo?

Groeten van Esther mv Mette
 
Hoi Esther,

Wij hebben de Dolphin fietskar. Een mooie, degelijke, maar wel erg dure fietskar. Ik heb hem op Marktplaats gekocht. Perfect!
Je kunt er speciale 'schaaltjes' bij kopen waar de baby in kan liggen.
Aan deze fietskar kun je een voorwiel monteren zodat je er ook mee kunt gaan wandelen als je ergens aan bent gekomen. Je kunt er een soort hor (tegen insecten) voor doen en ook een regenkap. Hij is stabiel, heeft veel ruimte voor boodschappen o.i.d., maar is ook groot. Je moet wel plek hebben om zo'n kar op te bergen.
Ik weet niet of je meer kinderen hebt, maar bij 1 kind zou ik niet snel een fietskar kopen. Zou haar over een paar maandjes lekker voorop de fiets meenemen. Wel zo gezellig!

Succes met je keus!
Marianne
 
hoi ester,

als je echt deze zomer wilt gaan fietsen kun je ook de steco-baby mee kopen om de maxi-cosi achter op de fiets te plaatsen. ik heb er ook mee gefietst en mijn kinderen vonden het prachtig.

ik heb ook een fietskar maar ik gebruik hem nooit ik vind hem onhandig en zwaar achter de fiets met 2 kinderen, ik heb ze liever op de fiets, dan kun je er nog eens tegen praten.

groetjes patricia
 
Terug
Bovenaan