fietskar

hallo andere mama`s.....

ik ben jantina en ben voor 2de keer moeder geworden op 28-06-2008...van een meisje....
maar aangezien ik geen 2de auto heb en ik alleen op fiets of lopend kan wil ik vragen aan jullie..........wanneer kan een baby in een fietskar?????????

groetjes jantina

Hej!!

Leuk joh, ik heb ook altijd de jongens in de fietskar gehad!!! Gaaf. Ik deed onze tweede zoon in de maxi cosi in de fietskar, vanaf een week of 8-10. Het is nog wel eens hobbel de bobbel... maar ik had één vd 1e fietskarren, ik neem aan dat die van nu wel meer geavanceerd zijn. Succes en geniet ervan he, het is zo leuk!! Liefs Pippi

Hoi Jantina,

Ook ik ben voor de tweede keer moeder geworden, in mei.
Wij hebben helemaal geen auto en hebben dus toen we onze dochter kregen een fietskar gekocht. Nu onze zoon is geboren, maken we er weer veelvuldig gebruik van.
Voor mijn zoon heb ik een hangmatje in de fietskar, die kon je er los bijkopen als accessoire. Zo kan hij vanaf de geboorte in de fietskar, omdat hij gewoon 'ligt'. Hij is er al een paar keer in geweest en ligt er heerlijk in te kijken of te slapen. Hij is nu 12 weken, maar de eerste keer dat hij er in zat was hij 5 weken.
Wij hebben trouwens een Chariot Corsaire fietskar. Dus de hangmat is ook van Chariot.

Groetjes,
Geeske.

oooh dus maar ik wel een maxi cosi erin doen........dus hoef niet een babyschaal vind dat zonde van geld..........
wil van de week ff aan de fiets maken en ff oefenen want zou best wel wennen zijn en zwaarder fietsen......moesten jullie eraan wennen???????

Wij hebben ook de croozer 535 met de babyschaal. Anne gaat sinds haar 6e week mee in de fietskar en vindt het heerlijk. En ook wij trekken er nu lekker met z'n drieen op uit.

Terug
Bovenaan