Fietsongemakjes

Hoi hoi dames.

Ik ga overal naartoe op mijn trouwe stalen ros alleen het probleem is nu dat ik zodra ik op mijn zadel zit zooooo nodig moet plassen dat ik af en toe bang ben dat ik met een natte broek op de plaats van bestemming aankom. Het is overigens mijn enige vervoermiddel.

Iemand een tip, misschien?

Ik fiets zelf al maanden niet meer omdat het teveel pijn doet in mijn bekken en banden. Ik weet niet wat voor je fiets je hebt, maar misschien je stuur iets hoger of lager zodat je andere gewichtsverdeling hebt. Even proberen denk ik.

inlegkruisje/ maandverband voor als het misgaat :)
Verder staat ook mijn ros al zeker 4 maanden in de stal en daar komtie voorlopig nog niet uit waarschijnlijk
succes

Mijn zadel heb ik een tikkie lager gezet en ik heb een vrij breed zadel waardoor ik bijna achterop kan zitten.. Hierdoor heb ik minder druk op mijn blaas.. Maar ik weet niet of dat bij jou fiets ook kan...

Sorry ik fiets al een tijdje niet meer door bekkenpijn dus heb geen tips voor je.
Maar wat jacqueline zegt: maandverband en inlegkruisjes zijn wel heel handig.

Ik heb het niet met fietsen, maar met de hond uitlaten. Elke keer ben ik helemaal voorbereid, naar het veld gewandeld, bal in de hand, en na drie keer gooien denk ik “shit, moet plassen”. Voordat ik nu wegga ga ik standaard naar de wc. Maar dat zal je ook al wel geprobeerd hebben. Ik heb verder geen advies, sorry.

Vandaag ook maar de proef op de som genomen en weer eens mijn trouwe tweewieler bestegen. Ook al twee maanden niet gedaan ofzo, meer vanwege ademtekort. Ik heb echt een knoeperhard zadel (zo'n ouderwetse van leer die nog niet ingefietst is) geen plasneigingen onderweg gehad. Vind de tip van maandverband of zo'n 'matras' voor licht urineverlies wel goed. Dat laatste zat volgens mij ook in een van die zwangerschapboxen als proefje, omdat je na de zwangerschap er ook last van kan blijven houden. Succes!

Droog aangekomen bij de verloskundige haha. Wel gelijk door naar het toilet.

Helaas blijft Smurf maar met zijn billetjes naar beneden liggen, dus mag dinsdag weer naar de gyneacoloog voor een versie....Het geduw en gevoel van de verloskundige deed gisteren al zeer dus ben benieuwd hoe de versie gaat voelen, maar het is voor het goede doel!

Terug
Bovenaan