Fietsplan elektrische mama fiets welke tips

Hai
Ik mag een fiets kiezen mag boven bedrag zitten maar liever niet te hoog dit ivm dat onze inkomen niet super is ik heb al wat rond gekeken wil graag een bedrag rond de 1300 euro hebben. Ik zag deze al wat ik ook wel ok vindt 600 euro zelf bij leggen moet ik dan
Is dit merk goed stella is sowiezo wel goeie fiets wat ik hoor

Fiore Comfort FDST van stella
Wie weet nog ene betaal bare fiets wat goed is

Ik heb een Stella de dolce en ben er heel tevreden over. Straks een zitje achterpp als de kleine goed kan zitten.

Hij is niet goedkoop. De goedkoopste Stella fietsen hebben bijvoorbeeld een open kettingkast, dat zijn behoorlijk basic fietsen.

Een electrische fiets is denk ik moeilijk te vinden voor 1300 euro.

Ik heb nu 2 jaar de Fiore en ben er erg blij mee! Eerst een zitje voorop, toen achterop en nu beide. Moet wel zeggen dat ik het een uitdaging vind om de fiets op de standaard te zetten met 2 kinderen er op. De oudste is 3 en weegt 21 kilo. Maar denk dat dat probleem wel met elke electrische fiets zal zijn.

Mijn ervaring is echt dat je moet gaan proef fietsen. Na heel wat ritjes op meerdere merken kwam ik uit bij een cortina transportfiets. Vind dit een ontzettend fijne fiets. Ik denk alleen niet dat je een goede fiets vind voor 1300 euro

Terug
Bovenaan