Fietsstoelje (voor) kleine baby

<p>Hoi!</p><p>mijn dochter is 10 maand, maar te vroeg geboren. Dus gecorrigeerd is ze 8 maand nu. Ze mag van de fysio op de fiets. We hebben een bobike Classic van iemand mogen gebruiken maar het gordeltje kan niet strak genoeg om haar schoudertjes. Heeft iemand tips voor een stevig stoeltje? </p><p>Ik heb zitten kijken naar de urban iki en yepp die hebben beide ook een gordeltje over de benen. </p><p> </p>

Als ze minder dan 10kg weegt is het een optie te kijken naar een "baby mee".  Deze gaat dan wel achterop de fiets. 
Het is een drager waarin je de maxi cosi vast zet. Je vind ze voor een paar 10tjes op marktplaats. 

Wij hebben een Yepp en ik vind het een fijn stoeltje. Wel prijzig, maar ze zijn er ook goed 2e hands. Ik heb eigenlijk niet echt veel verder gekeken omdat we deze ook voor weinig van iemand over konden nemen. Je zou misschien totdat de gordeltjes wel strak genoeg kunnen een opgevouwen handdoek ofzo er tussen (tussen buik en gordeltjes) kunnen leggen. Ze groeien zo snel en dan past het wel...

Wij hebben de urban iki gekregen en zijn daar heel tevreden mee! Kun je ze niet even testen in een fietsenwinkel in de buurt?

De bobike exclusive heeft extra stevige gespen om mee vast te zetten, met hard plastic uiteinden.
Hierdoor zitten ze stevig en komen ze niet gauw scheef erin te zitten.

Wij hebben het zitje van yepp. Zoontje is 10 maanden en gecorrigeerd 8,5masnd maar ook klein. Gaat goed en vind het erg leuk op fiets

Terug
Bovenaan