Fietsstoeltje en Autostoeltje

Hallo,

Heeft iemand nog tips waar je het goedkoopst aan een fiets en autostoeltje kunt komen????
Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes van Mieke (mv Lotte)
 
Hallo,
Marktplaats biedt bijna alleen tweedehands stoeltjes aan. Daar kun je voor kiezen,maar er wordt aangeraden dat niet te doen, omdat je niet weet of ze bij een ongeluk betrokken zijn geweest. Om de goedkoopste stoeltjes te achterhalen zul je even de aanbiedingen in de gaten moeten houden.
Ik heb laatst de autostoel via internet gekocht.
www.babycare.nl of www.kinderstoeltje.nl

Succes ermee
 
Het wordt afgeraden om een tweedehands-autostoeltje te kopen van een onbekende!!
Je weet immers maar nooit wat er mee is gebeurt. Na een auto-ongeluk kan het stoeltje er van buiten nog goed uitzien, maar het kunststof kan van binnen stuk gegaan zijn waardoor de veiligheid verdwenen is!!
Ik wil niet betweterig overkomen hoor, maar dit is wat ik van alle kanten te horen kreeg toen ik op zoek was naar een voordelige autostoel.

Tipje: bij Halfords heb je al een atuostoel van 49 euro! Deze voldoet volgens de sticker aan alle kwaliteitseisen die er aan mogen worden gesteld.

Groetjes Nadia
 
hoi mieke,
misschien kun je eens kijken op www.marktplaats.nl. daar bieden ze van alles en nog wat aan wie weet staat er voor jou wat tussen.laat je het weten als je wat gevonden hebt.

groetjes van yvonne
 
Terug
Bovenaan