Fietsstoeltje op transportfiets

Past het fietsstoeltje wel op een transportfiets? Ik heb de Cortina U4 waar ik heel blij mee ben, en dus liever niet omruil. Maar zijn er eigenlijk wel stoeltjes die hierop aan het stuur kunnen, zonder dat de beentjes helemaal klem zitten? :) Zo ja, welk stoeltje hebben jullie?

Zeker!
Je kan gewoon naar een goede fietsenmaker gaan en vragen of ze het transportgedeelte wat naar voren plaatsen met behulp van een tussenstukje! :)
Dan kan er gewoon een stoeltje voorop, zoals die van Bo-bike, die gebruiken wij ook op onze transportfiets.

Ik heb de cortina u4 en gewoon een bobike GO stoeltje. Ik heb hem bij fietsenmaker erop laten zetten deden ze gratis. Ze hebben een stukje gezet bij rek waardoor die wat na voren komt en ze de beentjes kwijt kunnen. Ons meisje past er makkelijk op voetjes kunnen nog 1 stand na beneden maar het past er allemaal makkelijk tussen. Ik heb me krat er ook npg op staan

Ik heb ook een cortina. Weet zo even niet welk type, het is een elektrische. Ik had een stoeltje voorop van Bobike. Je houdt niet super veel ruimte over, maar wat mij betreft meer dan genoeg en heb er fijn mee gefietst. Inmiddels zit ons dochtertje achterop, het is anders ook tijdelijk. :)

Terug
Bovenaan