fietsstoeltje welke fiets?

ik heb inmiddels al een fietsstoeltje gekocht van bobike voor voorop de fiets. Alleen nou zit ik dus met het probleem dat als die op mijn stuur zit ik er niet meer op kan. ik pas er niet tussen. Zo dik ben ik niet maar het is zeer gevaarlijk. Nu ben ik van plan een andere fiets te kopen maar heeft iemand nog tips of ervaringen? Alvast bedankt! Loes
 
hallo loes,

het is heel leuk om te fietsen met je kind.   misschien zou je eens bij een fietsenhandel langs kunnen gaan, er zijn heel veel verschillende dames fietsen in veel verschillende prijsklassen

ik heb van mijn man een Gazelle fiets gekregen, een Gazelle Orange met verlaagde instap. 7 versnellingen, en die bevalt mij goed. met een zitje, fietstassen en een buggy voel ik me wel eens een soort vrachtbedrijf, maar t is wel lekkerder / sneller om te  fietsen in de buurt dan telkens met de auto of de wandelwagen.  

Miep
 
Ik moest een nieuwe fiets en ben uiteindelijk op de gazelle bloom uit gekomen. Ik keek niet perse naar een moedersfiets, maar deze was zowiezo het fijnste.

De sparta amazone schijnt veel zwaarder te fietsen door kleinere wielen. Mij lijkt dat gigastuur ook minder fijn.

De beste tip die ik je kan geven is ga proefritten maken en pin je niet vast op 1 fiets, dat heeft mij 3 jaar van niet lekker fietsen gekost met mijn vorige fiets.

Groetjes, Miriam
 
Terug
Bovenaan