Fietsstoeltje yepp 006 sleuteltje

<p>Hoi! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst een yepp stoeltje via marktplaats gekocht. Echter, zat deze nog vast aan de adapter en had hij het fietsleuteltje niet meer. Ik dacht geen probleem, bestel ik een nieuwe. Kom ik erachter dat dit sleuteltje niet meer leverbaar is. Nu heb ik hem alleen nodig om hem even los te maken van die adapter. Is er iemand in de omgeving van Rotterdam waar ik het sleuteltje even kan lenen om hem van de adapter af te halen?</p><p>liefs,</p><p> </p><p>inger</p>
 
Als je op Google kijkt kan je nog wel wat sites vinden die ze wel verkopen.
Bijvoorbeeld op:  ( https://www.cycle4you.nl/gmg-sleutel-yepp-006-gmg-sleutel-yepp-006-gmg-75242 )
Als er niemand reageert kan je ook  misschien bij een fietsenwinkel eens kijken of ze het verkopen? Of anders vragen of zij hem er af kunnen halen? 
Ik heb zelf een ander nummer dus ik kan je verder niet helpen. (En als ik m wel had dan woon ik ook niet in de buurt) 
 
Hoi Deeem,
 
dat is toevallig een  site die hem nog wel hebben, maar was niet echt in de buurt om hem op te halen. De rest is staat hij er wel op, maar is niet meer beschikbaar. Ik heb al van enkele sites een reactie teruggekregen dat ze hem niet meer hebben, vandaar dat ik het nu zo probeer ?. Bij de fietsenmaker ook nagevraagd, maar helaas!!
 
Terug
Bovenaan